Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα


Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ο κινητήρας αδυνάτισε όπως προαναφέραμε, αλλά στην συνολική επίτευξη χαμηλού βάρους (107 κιλά με το 90% του ντεπόζιτου γεμάτο) βοηθάει και η σχεδίαση του πλαισίου, που χρησιμοποιεί σωλήνες με μεγαλύτερη διάμετρο, αλλά πιο λεπτούς, πετυχαίνοντας την απαραίτητη ακαμψία χωρίς να προσθέτει σημαντικό βάρος.

Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν ένα τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και μονοσόκ αμορτισέρ στο πίσω μέρος. Οι επιδόσεις τους είναι ικανοποιητικές για την κατηγορία. Με δεύτερο άτομο πάνω στο σκούτερ, η πίσω ανάρτηση σκληραίνει ελαφρώς αλλά συνεχίζει να επιτελεί την δουλειά της, ίσως και λίγο καλύτερα, όμως δημιουργείται μια μικρή ασάφεια στο μπροστινό.

Το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένας δίσκος 190mm μπροστά με μονοπίστονη δαγκάνα Nissin, ενώ πίσω έχουμε ένα ταμπούρο 120mm. Το αρχικό τους δάγκωμα είναι δυνατό και οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας, καθώς απαιτούνται 34,2 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 80 χλμ./ώρα.

Οι τροχοί του μικραίνουν σε σχέση με του προκατόχου του, καθώς  οι ζάντες του νέου Address 125 έχουν διαστάσεις 12” και 10” μπροστά και πίσω αντίστοιχα, με τα ελαστικά που τις ντύνουν να είναι Tubeless, διαστάσεων 80/90 και 90/100.
 

Σελίδα 1Suzuki Address 125 – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7H άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά