Σχεδιασμός superbike, αλλά αρκετά άνετη για τα δεδομένα της κατηγορίας.

    Aνεση – Εργονομία: Sport και βολικό

    Τα κλιπ όν και η ξεχωριστή σέλα για οδηγό και συνεπιβάτη, ίσως δημιουργήσουν αμφιβολίες εκ πρώτης όψης για την άνεση του συνόλου, μιας και είναι συνδυασμός που συναντάμε συνήθως σε supersport μοτοσυκλέτες. To GSX250R  όμως, αποτελεί την εξαίρεση του κανόνα, αφού είναι άνετο τόσο για τον οδηγό, όσο και για τον συνεπιβάτη, ο οποίος  παρ΄ολο που βλέπει το δρόμο αφ` υψηλού, δεν θα αισθανθεί καθόλου άβολα. Η χαμηλή σέλα του οδηγού που βρίσκεται στα 790 χιλ., είναι ιδανική για όλα τα αναστήματα και το αφρώδες της είναι αρκετά μαλακό ώστε να σε κάνει να αισθάνεσαι άνετα πάνω της. 

    Τα κλιπ όν βοηθούν στην sport οδήγηση, αλλά λόγω της τοποθέτησης πάνω από την πλάκα, δεν κουράζουν τα χέρια σε πιο χαλαρούς ρυθμούς, ακόμα και μετά από πολύωρη βόλτα. Το ίδιο ισχύει και για την θέση των μαρσπιέ, που προσφέρεται τόσο για sport όσο και για χαλαρή οδήγηση αφού δεν δημιουργεί ενοχλητικές γωνίες για τα πόδια. Έτσι, το σώμα βρίσκεται σε ουδέτερη θέση, ιδανική για την καθημερινή μετακίνηση στην πόλη, που θα κινείται ως επί το πλείστον το μικρό GSX-R.

    Παρ` όλα αυτά, όταν κινείσαι γρήγορα έχεις τη δυνατότητα να τοποθετήσεις το σώμα σου σωστά. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μία οθόνη LCD και έχει λειτουργίες όπως Shift light, δείκτη επιλεγμένης ταχύτητας, trip computer κ.ά. Είναι ευανάγνωστος, αλλά θα ήταν ακόμη καλύτερος αν υπήρχε  επιπλέον και ένας δείκτης θερμοκρασίας. Τέλος η μικροσκοπική ζελατίνα, ταιριάζει εμφανισιακά με το υπόλοιπο σύνολο και σύμφωνα με τα στάνταρτ της κατηγορίας, παρέχει κάλυψη από τον αέρα μόνο όταν είσαι σκυμμένος.