Suzuki GSX-S 1000GX: Στο Top 3 της κατηγορίας στο φρενάρισμα
Στο Top 3 της κατηγορίας του, χρειάζεται μόλις 42 m για ακινητοποίηση
Αναρτήσεις Showa που διαβάζουν το δρόμο και προσαρμόζονται αυτόματα
Κινητήρας 999 κ.εκ. με 152 «supersport» ίππους και 106 Nm ροπής
Υψηλά επίπεδα ασφάλειας και άνεσης με πλούσιο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων
SUZUKI: Προσφορά -500ε σε όλα τα Scooter 125cc!
Στο top 3 της κατηγορίας του, χρειάζεται μόλις 42 m για ακινητοποίηση
Η GSX-S 1000 GX διακρίνεται για την εξαιρετική της απόδοση στο φρενάρισμα, κατατάσσοντάς την ανάμεσα στις τρεις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας της. Σύμφωνα με τις μετρήσεις του Moto Τρίτη και χάρη στο προηγμένο σύστημα πέδησης που διαθέτει, η μοτοσυκλέτα μπορεί να ακινητοποιηθεί πλήρως από τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 42 μέτρα. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω των υψηλής ποιότητας φρένων Brembo, με διπλούς μπροστινούς δίσκους διαμέτρου 310 mm και τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, που εξασφαλίζουν ισχυρή και προοδευτική πέδηση. Επιπλέον, το σύστημα Cornering ABS συμβάλλει στη διατήρηση της σταθερότητας και του ελέγχου κατά το φρενάρισμα σε στροφές, προσφέροντας αυξημένη ασφάλεια στον αναβάτη.
Αναρτήσεις Showa που διαβάζουν το δρόμο και προσαρμόζονται αυτόματα
Η Suzuki GSX-S 1000 GX εξοπλίζεται με ημι-ενεργητικές αναρτήσεις της Showa, οι οποίες ενσωματώνουν την τεχνολογία Skyhook. Αυτό το σύστημα επιτρέπει στις αναρτήσεις να προσαρμόζονται αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο στις συνθήκες του οδοστρώματος, την ταχύτητα και την κλίση της μοτοσυκλέτας, εξασφαλίζοντας βέλτιστη άνεση και σταθερότητα. Η λειτουργία αυτή, γνωστή ως Suzuki Road Adaptive Stabilization (SRAS), ενεργοποιείται αυτόματα κατά την οδήγηση σε ανώμαλες επιφάνειες, μειώνοντας τις ταλαντώσεις και προσφέροντας ομαλότερη απόκριση του γκαζιού. Επιπλέον, το σύστημα αναρτήσεων προσφέρει πολλαπλές επιλογές ρύθμισης, επιτρέποντας στον αναβάτη να προσαρμόσει την απόσβεση ανάλογα με τις προτιμήσεις του, είτε μέσω προκαθορισμένων ρυθμίσεων είτε μέσω εξατομικευμένων επιλογών.
Κινητήρας 999 κ.εκ. με 152 «supersport» ίππους και 106 Nm ροπής
Στην καρδιά της Suzuki GSX-S 1000 GX βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας 999 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 152 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. και 106 Nm ροπής στις 9.250 σ.α.λ. Αυτός ο κινητήρας, που προέρχεται από τη θρυλική σειρά GSX-R, έχει αναβαθμιστεί για να προσφέρει ομαλή και ισχυρή απόδοση, ιδανική για σπορ οδήγηση αλλά και άνετα ταξίδια. Η τεχνολογία Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) στους κυλίνδρους βελτιώνει την ανθεκτικότητα και την απαγωγή θερμότητας, ενώ το σύστημα εξάτμισης 4-2-1 με το Suzuki Exhaust Tuning (SET) συμβάλλει στη βελτιστοποίηση της ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών. Με αυτά τα χαρακτηριστικά, η GSX-S 1000 GX προσφέρει επιδόσεις που ανταγωνίζονται εκείνες των supersport μοτοσυκλετών, διατηρώντας παράλληλα την πρακτικότητα και την άνεση ενός sport touring μοντέλου.
Υψηλά επίπεδα ασφάλειας και άνεσης με πλούσιο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων
Η Suzuki GSX-S 1000 GX, με τιμή 17.995 ευρώ, είναι εξοπλισμένη με μια εκτενή σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων που ενισχύουν την ασφάλεια και την άνεση του αναβάτη. Το Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) περιλαμβάνει το Suzuki Drive Mode Selector Alpha (SDMS-α), επιτρέποντας την επιλογή μεταξύ διαφορετικών χαρτογραφήσεων ισχύος για προσαρμογή στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης. Επιπλέον, το σύστημα Smart TLR Control συνδυάζει το traction control με λειτουργία περιορισμού ανύψωσης του εμπρόσθιου τροχού, ενώ το Active Damping Control προσφέρει ηλεκτρονικά ελεγχόμενες ρυθμίσεις απόσβεσης στις αναρτήσεις. Το Smart Cruise Control διατηρεί σταθερή ταχύτητα, ακόμη και κατά τη χρήση του συστήματος Bi-directional Quick Shift για αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη. Όλες οι πληροφορίες και οι ρυθμίσεις προβάλλονται σε μια ευκρινή έγχρωμη οθόνη TFT 6,5 ιντσών, που υποστηρίζει συνδεσιμότητα με smartphone μέσω της εφαρμογής Suzuki mySPIN, επιτρέποντας πρόσβαση σε χάρτες, κλήσεις, μουσική και άλλες λειτουργίες.