Suzuki V-Strom 1050: Αναβαθμίζεται με Euro5+ και νέα χρώματα

Suzuki V-Strom 1050: Αναβαθμίζεται με Euro5+ και νέα χρώματα
4 Φωτογραφίες »

Χακί, λευκό και γκρίζο τα νέα χρώματα και παραμένει το κίτρινο
Euro5+ με διαφορετικές χαρτογραφήσεις και ρυθμιζόμενο traction control
Παραμένει η πιο χωμάτινη έκδοση V-Strom 1050DE με 21άρη τροχό
Κινητήρας 1037 κ.εκ. με 105,5 ίππους και 100 Nm ροπής

SUZUKI: Προσφορά -500ε σε όλα τα Scooter 125cc!

Χακί, λευκό και γκρίζο τα νέα χρώματα και παραμένει το κίτρινο

Η Suzuki ανακοίνωσε την κυκλοφορία των νέων εκδόσεων της V-Strom 1050 και της V-Strom 1050DE, οι οποίες διατίθενται με ανανεωμένες χρωματικές επιλογές. Η ανανέωση αφορά τόσο τη βασική έκδοση όσο και τη DE. Οι νέοι χρωματισμοί δίνουν έμφαση στην περιπετειώδη ταυτότητα των μοντέλων, διατηρώντας τη δυναμική αισθητική τους. Το κίτρινο φυσικά παραμένει ως σήμα κατατεθέν της V-Strom, όπως και το μαύρο ως το πιο «καμουφλαρισμένο», ενώ το μπλε αντικαθίσταται από λευκό με μπλε, κόκκινες και μαύρες λεπτομέρειες και προστίθενται σκούρο γκρίζο και χακί, ως νέες επιλογές. Οι χρωματισμοί θα είναι διαθέσιμοι τους επόμενους μήνες.
 

Euro5+ με διαφορετικές χαρτογραφήσεις και ρυθμιζόμενο traction control

Παράλληλα, η Suzuki προχώρησε σε μικρές τεχνικές αναβαθμίσεις του συστήματος OBD II ώστε να συμμορφώνονται με τις τελευταίες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro5+. Παρόλο που η τιμή της κατανάλωσης έχει παραμείνει ίδια, εντούτοις η Suzuki αναφέρει πως η κατανάλωση έχει βελτιωθεί χάρη στη νέα χαρτογράφηση. Επίσης κάτω από την ομπρέλα του συστήματος Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) ενσωματώνονται λειτουργίες όπως traction control πολλαπλών επιπέδων, επιλογή χαρτογραφήσεων κινητήρα (SDMS), hill hold control και σύστημα ελέγχου φρεναρίσματος σε κατηφόρες. Παράλληλα, το QuickShifter δύο κατευθύνσεων επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη. Το cruise control, που μπορεί να ρυθμιστεί από τα 30 χλμ./ώρα, προσφέρει άνεση στις μεγάλες διαδρομές.
 

Παραμένει η πιο χωμάτινη έκδοση V-Strom 1050DE με 21άρη τροχό

Η V-Strom 1050DE διαφέρει από την απλή έκδοση καθώς είναι σχεδιασμένη για πιο απαιτητικές off-road διαδρομές. Ο μπροστινός τροχός της DE είναι 21 ιντσών αντί για 19, για μεγαλύτερη σταθερότητα σε ανώμαλα εδάφη. Διαθέτει επίσης αυξημένη διαδρομή αναρτήσεων, προστατευτική ποδιά κινητήρα από αλουμίνιο και φαρδύτερο τιμόνι κατά 40 mm για καλύτερο έλεγχο εκτός δρόμου. Το traction control περιλαμβάνει λειτουργία G (Gravel), ενώ το ABS του πίσω τροχού μπορεί να απενεργοποιηθεί για μεγαλύτερη ευελιξία στο χώμα. Επιπλέον, το μοντέλο DE είναι εξοπλισμένο με ανθεκτικότερα μαρσπιέ και κάγκελα προστασίας, καθιστώντας το πιο ανθεκτικό σε σκληρή χρήση.
 

Κινητήρας 1037 κ.εκ. με 105,5 ίππους και 100 Nm ροπής

Οι νέες εκδόσεις της Suzuki V-Strom 1050 τροφοδοτούνται από τον γνωστό δικύλινδρο V90° κινητήρα των 1.037 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 105,5 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και ροπή 100 Nm στις 6.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας είναι εξοπλισμένος με σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού Ride by Wire, το οποίο προσφέρει ακριβέστερη απόκριση στις εντολές του αναβάτη. Επιπλέον, διαθέτει σύστημα Suzuki Clutch Assist System (SCAS) για πιο ομαλές αλλαγές ταχυτήτων και μείωση της κόπωσης στον συμπλέκτη.
 

PROION
BEST MOTO