Σχεδόν 50 κυβικά και 15 παραπάνω ίπποι, δημιουργούν μεγάλη διαφορά υπερ του Versys στις επιδόσεις.

Κινητήρας 296 εναντίον 248 κυβικών

Τα δύο μοντέλα του συγκριτικού, εφοδιάζονται με υγρόψυκτους δικύλινδρους σε σειρά κινητήρες, με 248 κυβικά για την περίπτωση του V-Strom και 296 για το Versys. Το πρώτο μοιράζεται την ίδια ¨καρδιά¨ με το GSX250R ενώ το δεύτερο με το Ninja 300, αλλά και τα δύο έχουν μικρές αλλαγές με στόχο την βελτιωμένη απόδοση στο χαμηλό-μεσαίο φάσμα στροφών σε σχέση με τα sport αδέλφια τους. Τα 248 κ.εκ του Suzuki, αποδίδουν γραμμικά 24,7 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 2,4 κιλά ροπής στις 6.500 σ.α.λ., που υπολείπονται αρκετά σε απόλυτα νούμερα από  τους 40 ίππους στις 11.500 και τα 2,6 κιλά ροπής στις 11.000 του Versys. Η μέση κατανάλωση του Suzuki έφτασε τα 4.1 λτ/100χλμ κατά τη διάρκεια της δοκιμής που είναι μικρότερη από τα 4,5 λτ/100 χλμ του Kawasaki, αλλά δεν δικαιολογεί την μεγάλη διαφορά στην απόδοση. Η αυτονομία και στα δύο μοντέλα είναι μεγάλη, αφού συναντάμε ρεζερβουάρ  17,3 λίτρων στο V-Strom και 17 στο Versys,  ιδανικά για εκδρομές μεγάλων αποστάσεων. Χρησιμοποιούν 6-τάχυτητο κιβώτιο που στην περίπτωση του Versys συνεργάζεται με ένα συμπλέκτη ολίσθησης για μαλακή αίσθηση στη μανέτα και αποτροπή των μπλοκαρισμάτων του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων.