Όταν τους ζητηθεί να πατήσουν στο χώμα, ο μεγαλύτερος τροχός και οι ακτινωτές ζάντες του Versys θα ξεχωρίσουν.

    Οδηγώντας: Ευκολία σε όλες τις συνθήκες

    Το ζητούμενο στην κατηγορία είναι να μπορείς με ευκολία να κινηθείς σε κάθε περίσταση και οι δύο μοτοσυκλέτες του συγκριτικού δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα σε αυτόν τον τομέα. Ξεκινώντας από την πόλη θα εκτιμήσεις περισσότερο το V-strom, καθώς οι μικρές του διαστάσεις σε συνδυασμό με το μικρό πλάτος του τιμονιού του επιτρέπουν να κινείται στο αστικό περιβάλλον με ευκολία που θυμίζει μεγάλο παπί. Οι αναρτήσεις είναι πιο μαλακές από τις αντίστοιχες του Versys και μαζί με το μαλακότερο αφρώδες της σέλας περνάς τις ελληνικές λακκούβες αρκετά πιο ανώδυνα.  Οι σκληρότερες αναρτήσεις του Versys το βοηθούν με μια επιπλέον σταθερότητα στις γρήγορες καμπές,  αλλά το υλικό της σέλας που θυμίζει motocross κατασκευές  αφαιρεί πολύτιμους πόντους από την άνεση. Κάτι που ξεχνάς όταν ανοίξεις το γκάζι και οι 40 ίπποι αναλάβουν δράση. Στις επιταχύνσεις η διαφορά ιπποδύναμης αλλά και βάρους υπέρ του Versys, το κάνουν να φαίνεται ότι ανήκει σε διαφορετική κατηγορία. Το ίδιο συμβαίνει και στον αυτοκινητόδρομο όπου με το Kawasaki μπορείς να ταξιδεύεις με ταχύτητες κοντά στην τελική του V-Strom (140χλμ/ώρα) αφού το ταχύμετρο αγγίζει μέχρι και 165χλμ/ώρα παρέχοντας και καλύτερη προστασία από τον αέρα. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι με το V-Strom δεν μπορείς να ταξιδέψεις, αφού και κοντά στην τελική του ο κινητήρας δεν δείχνει σημάδια κόπωσης έχοντας πιο γλυκιά λειτουργία και μαλακότερο κιβώτιο, ενώ παίρνει το αίμα του πίσω στον τομέα των φρένων έχοντας ίσως τα καλύτερα στην κατηγορία. Μπορεί στα χαρτιά να μην έχουν μεγάλες διαφορές, στην πράξη όμως το V-strom έχει αρκετά καλύτερη αίσθηση και δύναμη, ειδικά στο αρχικό δάγκωμα του μπροστινού. Η κατηγορία είναι On-Off που σημαίνει ότι σου δίνεται η δυνατότητα να πατήσεις και στο χώμα χωρίς να το σκέφτεσαι ιδιαίτερα. Το V-Strom  είναι ευκολοδήγητο και οι 17 ιντσών τροχοί του χαρίζουν περισσότερη ευελιξία στην πόλη, όμως εκτός δρόμου το 80άρι προφίλ του μπροστινού ελαστικού δεν μπορεί να συγκριθεί με τον 19 ιντσών τροχό του Versys που του προσφέρει περισσότερες δυνατότητες, ειδικά σε αμμώδες ή λασπώδες έδαφος. 

    SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!