Οι μεγαλύτερες διαστάσεις του Versys θα επιτρέψουν και μεγαλύτερα αναστήματα να βολευτούν πάνω στη σέλα του, η οποία βρίσκεται στα 845 χιλ από το έδαφος, είναι ευρύχωρη για δύο άτομα, αλλά σκληρή τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη ο οποίος έχει στη διάθεσή του χειρολαβές. Το χαμηλότερο V-strom 250 δεν θα δυσκολέψει καθόλου, ευνοώντας ιδιαίτερα τους μικρόσωμους αναβάτες να πατήσουν σταθερά, με το ύψος της σέλας να βρίσκεται στα 800 χιλ, ενώ οι διαστάσεις της τελευταίας αλλά και το αρκετό της αφρώδες δύσκολα θα κάνουν τον οδηγό ή τον συνεπιβάτη να παραπονεθεί (διαθέτει επίσης χειρολαβές). Η θέση οδήγησης είναι πιο ¨μέσα¨ στη μοτοσυκλέτα σε σχέση με το Versys που κάθεσαι πιο ¨πάνω¨, με περισσότερο adventure χαρακτήρα. Στο ίδιο μοτίβο κινείται και το τιμόνι που στο V-Strom είναι αρκετά πιο στενό και ψηλό από ότι συνηθίζεται στην κατηγορία. Τα πόδια δεν θα κουραστούν με έντονες γωνίες σε κανένα μοντέλο, αλλά η θέση των μαρσπιέ στο Versys ίσως ενοχλήσει όταν πατάς στο έδαφος. Ο πίνακας οργάνων του Kawasaki αποτελείται από ένα μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο, στην άκρη του οποίου έχει ενσωματωθεί μια μικρή Lcd οθόνη, που αναγράφει την επιλεγμένη σχέση στο σασμάν καθώς και την ώρα. Δίπλα του υπάρχει μια ξεχωριστή ψηφιακή οθόνη για το ταχύμετρο, με χρήσιμες πληροφορίες όπως στάθμη καυσίμου, θερμοκρασία κινητήρα, μερικό και ολικό χιλιομετρητή, ένδειξη ECO καθώς και μια ξεχωριστή λυχνία shift light. Πιο σύγχρονη εικόνα συναντάμε στο V-Strom, αφού ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια ευανάγνωστη Lcd οθόνη όπως επιτάσσει η εποχή, η οποία εκτός των βασικών ενδείξεων διαθέτει δείκτη βενζίνης, Shift light, δείκτη επιλεγμένης ταχύτητας, trip computer,ώρα, καθώς και τις απαραίτητες προειδοποιητικές λυχνίες. Απουσιάζει ο δείκτης θερμοκρασίας που βλέπουμε στο Versys, αλλά ακριβώς από κάτω της υπάρχει παροχή ρεύματος 12V στον βασικό εξοπλισμό.