Σύμφωνα με στοιχεία που διέρρευσαν το Suzuki V-Strom 800 ετοιμάζεται να «εμφανιστεί» το 2024 με μπροστινό τροχό 19 αντί 21 ιντσών και χωρίς το αρκτικόλεξο DE (Dual Explorer), όντας περισσότερο προσανατολισμένο για ταξίδια σε άσφαλτο παρά για off-road περιπέτειες.
Δεν προκαλεί έκπληξη ότι η Suzuki θέλει να μεγαλώσει την γκάμα των V-Strom, αλλά τώρα μπορούμε να πούμε ότι επιβεβαιώθηκε «επίσημα». Η ιαπωνική εταιρεία είναι έτοιμη να λανσάρει το «δρομίσιο» V-Strom 800, το οποίο θα είναι εξοπλισμένο με μπροστινό τροχό 19 ιντσών αντί για τον 21 του 800DE.
Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Το Suzuki V-Strom 800DE είναι το τελευταίο μοντέλο που παρουσιάστηκε μαζί με το GSX-8S από τον κατασκευαστή με έδρα το Hamamatsu. Πρόκειται για μια adventure μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού, προσιτή και εύκολη στην οδήγηση, αλλά με μεγάλες και ξεχωριστές εκτός δρόμου δυνατότητες λόγω του μπροστινού τροχού 21 ιντσών. Προσανατολισμένη προς το off-road κομμάτι, «παραμέλησε» τους αναβάτες που επιθυμήσουν μια πιο ισορροπημένη συμπεριφορά, την οποία προσφέρει η 19αρα μπροστινή ζάντα. Όμως όλα όπως δείχνουν, η Suzuki άκουσε το κοινό της και δεν πρόκειται να το αφήσει παραπονεμένο.
19αρης μπροστινός τροχός και πιο φαρδύ ελαστικό
Σύμφωνα με το CARB, τον υπεύθυνο οργανισμό της Καλιφόρνιας για την αξιολόγηση των συστημάτων ελέγχου εκπομπών νέων οχημάτων και κινητήρων, και τον οργανισμό ομολογκαρίσματος της Ελβετίας, η Suzuki για το 2024 πρόσθεσε μια τρίτη παραλλαγή του V-Strom 800, χωρίς επιπλέον αρκτικόλεξο. Το τεχνικό δελτίο που κατατέθηκε στις ελβετικές αρχές αναγράφει ότι το V-Strom 800 θα εφοδιάζεται με έναν μπροστινό τροχό 19 ιντσών, με ελαστικό 110/80 44U, τη στιγμή που το 800DE φοράει 90/90-21 43Τ. Λογικά το νέο μοντέλο θα φέρει χυτό τροχό, ανάρτηση με μικρότερη διαδρομή, κοντύτερο ψαλίδι και στενότερο τιμόνι, όπως και το μεγάλο V-Strom 1050.
Μικρότερο μεταξόνιο, ελαφρύτερο και με χαμηλότερη σέλα το Suzuki V-Strom 800
Επίσης τα 2 μοντέλα θα διαφέρουν και στις διαστάσεις, αφού σύμφωνα με το ομολογκασιόν , το απλό Suzuki V-Strom 800 θα έχει μικρότερο μεταξόνιο από το 800DE (1.515 χλστ. αντί 1.570 χλστ), ενώ μειωμένο θα είναι και το συνολικό του μήκος, το οποίο θα φτάνει τα 2.255 χλστ. αντί για 2.345 χλστ. Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες η σέλα αναμένεται να βρίσκεται στα 800 χλστ. από το έδαφος (855 του DE) και ταυτόχρονα θα είναι 7 κιλά ελαφρύτερο, που σε συνδυασμό με τον μικρότερο τροχό θα προσφέρει ακόμα καλύτερο χειρισμό. Το συνολικό ύψος του θα είναι αυξημένο κατά 45,7 χλστ. λόγω του φέρινγκ που θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερο για καλύτερη προστασία από τον αέρα.
H Suzuki δεν έχει ακόμα βγάλει επίσημη ανακοίνωση
Ακόμα η Suzuki δεν έχει βγάλει κάποια επίσημη ανακοίνωση για το V-Strom 800 και ίσως θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι την επόμενη έκθεση EICMA ή κάποια αντίστοιχη έκθεση για να μάθουμε ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες.
Έρχεται το «δρομίσιο» Suzuki V-Strom 800! Χωρίς το DE και με 19αρη μπροστινό τροχό. Πιο ελαφρύ, με χαμηλότερη σέλα και ψηλότερο φερινγκ! Με στοιχεία από το μεγάλο 1050. Πιστεύεις τώρα που το Suzuki V-Strom 800 γίνεται πιο «κατάλληλο» για άσφαλτο θα καταφέρει να «ξεπεράσει» τους προγόνους του;