Sym Maxsym 400 GT: Με εντυπωσιακή σχέση τιμής-εξοπλισμού
Sym Maxsym 400 GT: Με εντυπωσιακή σχέση τιμής-εξοπλισμού
Sym Maxsym 400 GT: Με εντυπωσιακή σχέση τιμής-εξοπλισμού
Sym Maxsym 400 GT: Με εντυπωσιακή σχέση τιμής-εξοπλισμού
Sym Maxsym 400 GT: Με εντυπωσιακή σχέση τιμής-εξοπλισμού
Sym Maxsym 400 GT: Με εντυπωσιακή σχέση τιμής-εξοπλισμού
Sym Maxsym 400 GT: Με εντυπωσιακή σχέση τιμής-εξοπλισμού
  • Sym Maxsym 400 GT: Με εντυπωσιακή σχέση τιμής-εξοπλισμού
  • Sym Maxsym 400 GT: Με εντυπωσιακή σχέση τιμής-εξοπλισμού
  • Sym Maxsym 400 GT: Με εντυπωσιακή σχέση τιμής-εξοπλισμού
  • Sym Maxsym 400 GT: Με εντυπωσιακή σχέση τιμής-εξοπλισμού
  • Sym Maxsym 400 GT: Με εντυπωσιακή σχέση τιμής-εξοπλισμού
  • Sym Maxsym 400 GT: Με εντυπωσιακή σχέση τιμής-εξοπλισμού
  • Sym Maxsym 400 GT: Με εντυπωσιακή σχέση τιμής-εξοπλισμού

Sym Maxsym 400 GT: Με εντυπωσιακή σχέση τιμής-εξοπλισμού

Μονοκύλινδρος κινητήρας 399cc με απόδοση 34 ίππων
ABS, TCS και στιβαρό, άκαμπτο πλαίσιο
Αποθηκευτικός χώρος 56L και χειρόφρενο
Keyless σύστημα, TFT οθόνη και τιμή στα 5.995 ευρώ

Μονοκύλινδρος κινητήρας 399cc με απόδοση 34 ίππων

Το Maxsym 400 GT της Sym είναι ένα scooter που μπαίνει "σφήνα" ανάμεσα στα 300άρια και τα maxi scooters, προσφέροντας αυξημένη ισχύ και άνεση σε σχέση με τα πρώτα, αλλά και περισσότερη οικονομία σε σχέση με τα δεύτερα. Εξοπλίζεται με έναν μονοκύλινδρο, τετραβάλβιδο, υδρόψυκτο κινητήρα 399cc με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Keihin που αποδίδει 34 ίππους στις 6.750 σαλ και 38,1 Nm ροπής στις 5.250 σαλ. Σύμφωνα με την εταιρεία η κατανάλωση του είναι στα 3,7 λ/100χλμ που σημαίνει ότι σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 13 λίτρων η αυτονομία του μπορεί να ξεπεράσει τα 300 χιλιόμετρα. Ο κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές Euro5+ και έχει κατασκευαστεί για να προσφέρει επιδόσεις αλλά και οικονομία.

ABS, TCS και στιβαρό, άκαμπτο πλαίσιο

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο του Maxsym 400 GT είναι ελαφρύ, ενώ στο πιρούνι υπάρχουν δύο πλάκες σύνδεσης με το πλαίσιο για αυξημένη ακαμψία, η οποία προσφέρει με τη σειρά αυξημένη σταθερότητα και ευελιξία στην οδήγησή του. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από έναν δίσκο διαμέτρου 288 χλστ εμπρός και ακτινική δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων και έναν δίσκο 275 χλστ πίσω, με την δικάναλη μονάδα ABS να μην εκλείπει. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS) είναι επίσης της Keihin και φροντίζει για την βέλτιστη κατανομή ισχύος στην άσφαλτο κάθε φορά ενώ το πιρούνι εμπρός έχει διάμετρο 41 χλστ και διαδρομή 120 χλστ. Στο πίσω μέρος η διάταξη του scooter είναι η κλασική με ένα ψαλίδι με δύο μπράτσα και δύο πλευρικά αμορτισέρ τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση. Οι τροχοί του είναι διαμέτρου 15 ιντσών εμπρός και 14 πίσω, ώστε να περνούν πιο εύκολα πάνω από εμπόδια, ενώ τα ελαστικά που τοποθετούνται σε αυτά είναι διαστάσεων 120/70 και 160/60 αντίστοιχα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αποθηκευτικός χώρος 56L και χειρόφρενο

Τα γράμματα GT υπάρχουν επάξια στην ονομασία του scooter αφού έχει αναπτυχθεί με κεντρικό άξονα την άνεση, είτε στις κοντινές είτε και μακρινές αποστάσεις. Ο τεράστιος αποθηκευτικός χώρος 56 λίτρων κάτω από την σέλα του μπορεί να φιλοξενήσει δύο Full Face κράνη καθώς και άλλα αντικείμενα του αναβάτη, ενώ στην ποδιά του υπάρχουν δύο ακόμα πρόσθετοι, κλειστοί αποθηκευτικοί χώροι, βάθους 30 cm με θύρα USB ταχείας φόρτισης. Η σέλα βρίσκεται στα 788 χλστ από το έδαφος και έχει δύο επίπεδα και αντιολισθητικό υλικό που χαρίζει σιγουριά στον αναβάτη αλλά και άνεση. Το βάρος του scooter πλήρες υγρών ανέρχεται στα 215 κιλά με το μεγαλύτερο μέρος αυτών να βρίσκεται χαμηλά ώστε να είναι εύκολος ο χειρισμός του.

Keyless σύστημα, TFT οθόνη και τιμή στα 5.995 ευρώ

Ο πλούσιος εξοπλισμός του εντυπωσιάζει σε συνδυασμό με την τιμή του και σε αυτόν περιλαμβάνεται μία έγχρωμη LCD οθόνη με φουτουριστικό σχεδιασμό στο interface και ευανάγνωστες ενδείξεις που τοποθετούνται εκατέρωθεν του στροφομέτρου και πάνω από αυτό, keyless σύστημα κλειδώματος που διευκολύνει την χρήση του scooter και προσφέρει υψηλά επίπεδα αντικλεπτικής προστασίας και Full LED φωτισμό με περιμετρικούς φακούς διάθλασης του φωτός και ενσωματωμένα φλας στο πίσω φανάρι, ενώ υπάρχει και λειτουργία EBL (Emergency Brake Light) η οποία ενεργοποιεί αυτόματα τα αλάρμ σε απότομες επιβραδύνσεις. Οι μανέτες είναι ρυθμιζόμενες όπως επίσης και ο μεγάλος ανεμοθώρακας, χωρίς να χρειάζεται κάποιο εργαλείο για την αλλαγή θέσης, υπάρχει επίσης χειρόφρενο το οποίο διευκολύνει το παρκάρισμα του scooter ακόμα και σε δρόμους με μεγάλη κλίση απαλλάσσοντας τον αναβάτη από περιττές ανησυχίες και η σχάρα στο πίσω μέρος του περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό και είναι έχει βάσεις έτοιμες για κεντρικό βαλιτσάκι. Το ολοκληρωμένο αυτό σύνολο GT ανέσεων και εξαιρετικής οικονομίας έρχεται στα 5.995 ευρώ και τοποθετεί το Sym Maxsym 400 GT πολύ ψηλά στον στίβο μάχης των scooter της κατηγορίας.

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA