Εκτός από τον περιπετειώδη χαρακτήρα και την πολυχρηστική φύση τους, τα παρακάτω μεσαία adventure είναι οι πρωταθλητές σε αυτονομία καυσίμου, αφού θα σε ταξιδέψουν περισσότερα από 320 χιλιόμετρα προτού χρειαστούν ανεφοδιασμό.
Η ευκολία στη χρήση και η καθημερινή συμβίωση σε συνάρτηση με την οικονομία καυσίμου είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά όσων αναζητούν μια μοτοσικλέτα περιπέτειας μεσαίου κυβισμού. Η άνεση του συνεπιβάτη, όπως και η δυνατότητα φόρτωσης αποσκευών, αποτελούν βασικά στοιχεία επιλογής, καθώς πρόκειται για μοντέλα που, ταυτόχρονα με τον αστικό τους χαρακτήρα, είναι ετοιμοπόλεμα και για κάθε είδους εξορμήσεις. Οι παρακάτω μεσαίες Adventure μοτοσυκλέτες διακρίνονται και για την μεγάλη αυτονομία τους, καθώς ο λόγος κατανάλωσης καυσίμου και χωρητικότητας του ρεζερβουάρ, ξεπερνάει τα 320 χιλιόμετρα!
Οκ ρε παιδες.. ειπαμε, να γραφετε κανα αρθρο, να λετε και καμια υπερβολη, αλλα μη το καταντατε γελοιο..
Εχω το Tracer 700.
Διαβαστε εδω τροπο οδηγησης που εχω κανει πολλες φορες, για δοκιμη..
Κουμπωνω 1η ταχυτητα και οδηγω εως 15χλμ/ωρα
2α > 25/30χλμ/ω
3η > 45χλμ/ω
4η > 60χλμ/ω
5η > 75χλμ/ω
6η > 85/90χλμ/ω
Οδηγηση σαν γιαγια δασκαλα...
Μαξιμουμ 100 χλμ/ω σε Εθνικη, με 6η.. ενδειξεις καντραν στο ECO, συνεχεια, σε ολες τις αλλαγες μου, σε ολες τις σχεσεις..
Ενταξει, το μηχανακι δεν την ακουει, γιατι εχει πολλη ροπη, σε παιρνει ανετα να εισαι παντα με μια σχεση ψηλοτερα απο το νορμαλ.
Αλλα... 378 χλμ αυτονομια ρε σεις !!!???
Που το ειδατε??
330 χλμ βλεπω εγω, με οδηγηση οπως σας περιγραφω. Μετα, κλωτσα η ρεζερβα..
Και ειλικρινα κανεις, ΚΑΝΕΙΣ δε μπορει να οδηγησει ετσι..
Που βασιζεστε και αναφερετε τις εκαστοτε τιμες αυτονομιας?
Σε αυτα που αναφερει η καθε αντιπροσωπεια?
Αν οδηγησω κανονικα (ανθρωπινα) τη μηχανη, βγαζει περιπου 250 χλμ αυτονομια, μεχρι να μπει ρεζερβα.
Τουτεστιν, καταναλωνει 5,4 λιτρα/100χλμ.. Υπενθυμιζω, νορμαλ οδηγηση, οχι σκισιμο..
Με σκισιμο, δινει περιπου 180 χλμ αυτονομια. (ρουφαει περιπου 7,5 με 8 λιτρα/100χλμ)
Και ολα αυτα, σε ενα ταπεινο middle weight, δικυλινδρο, συγχρονο 700ρι.
Υποθετω οτι και στις υπολοιπες μηχανες του αρθρου, οι καταναλωσεις ειναι παρομοιες, αφου κυβισμος και αλογα και ειδος κινητηρα ειναι περιπου τα ιδια.
Ας τα διαβαζουν αυτα, οι επιδοξοι αγοραστες..
Απάντηση: Οι μετρήσεις αυτονομίας βασίζονται στις δικές μας μετρήσεις κατανάλωσης που κάνουμε για το εκάστοτε μοντέλο και όχι στις ανακοινώσιμες καταναλώσεις από τις εταιρείες.
Οκ ρε παιδες.. ειπαμε, να γραφετε κανα αρθρο, να λετε και καμια υπερβολη, αλλα μη το καταντατε γελοιο.. Εχω το Tracer 700. Διαβαστε εδω τροπο οδηγησης που εχω κανει πολλες φορες, για δοκιμη.. Κουμπωνω 1η ταχυτητα και οδηγω εως 15χλμ/ωρα 2α > 25/30χλμ/ω 3η > 45χλμ/ω 4η > 60χλμ/ω 5η > 75χλμ/ω 6η > 85/90χλμ/ω Οδηγηση σαν γιαγια δασκαλα... Μαξιμουμ 100 χλμ/ω σε Εθνικη, με 6η.. ενδειξεις καντραν στο ECO, συνεχεια, σε ολες τις αλλαγες μου, σε ολες τις σχεσεις.. Ενταξει, το μηχανακι δεν την ακουει, γιατι εχει πολλη ροπη, σε παιρνει ανετα να εισαι παντα με μια σχεση ψηλοτερα απο το νορμαλ. Αλλα... 378 χλμ αυτονομια ρε σεις !!!??? Που το ειδατε?? 330 χλμ βλεπω εγω, με οδηγηση οπως σας περιγραφω. Μετα, κλωτσα η ρεζερβα.. Και ειλικρινα κανεις, ΚΑΝΕΙΣ δε μπορει να οδηγησει ετσι.. Που βασιζεστε και αναφερετε τις εκαστοτε τιμες αυτονομιας? Σε αυτα που αναφερει η καθε αντιπροσωπεια? Αν οδηγησω κανονικα (ανθρωπινα) τη μηχανη, βγαζει περιπου 250 χλμ αυτονομια, μεχρι να μπει ρεζερβα. Τουτεστιν, καταναλωνει 5,4 λιτρα/100χλμ.. Υπενθυμιζω, νορμαλ οδηγηση, οχι σκισιμο.. Με σκισιμο, δινει περιπου 180 χλμ αυτονομια. (ρουφαει περιπου 7,5 με 8 λιτρα/100χλμ) Και ολα αυτα, σε ενα ταπεινο middle weight, δικυλινδρο, συγχρονο 700ρι. Υποθετω οτι και στις υπολοιπες μηχανες του αρθρου, οι καταναλωσεις ειναι παρομοιες, αφου κυβισμος και αλογα και ειδος κινητηρα ειναι περιπου τα ιδια. Ας τα διαβαζουν αυτα, οι επιδοξοι αγοραστες..
Απάντηση: Οι μετρήσεις αυτονομίας βασίζονται στις δικές μας μετρήσεις κατανάλωσης που κάνουμε για το εκάστοτε μοντέλο και όχι στις ανακοινώσιμες καταναλώσεις από τις εταιρείες.