Yamaha Tracer 700

    Τιμή: 8.790 ευρώ
    Αυτονομία: 378 χιλιόμετρα

    Το νέο Tracer 700 είναι μια χρηστική μοτοσυκλέτα με δυναμικά στοιχεία, ιδανική για να ανέβεις κατηγορία από τα μικρότερα κυβικά ή για να σε συντροφεύει  σε οποιαδήποτε εξόρμηση, χωρίς να ξεφεύγει σε επίπεδο τιμής. Αισθητικά η Yamaha προχώρησε σε μία ριζική αλλαγή κάνοντας το να δείχνει πολύ πιο σύγχρονο. Η νέα σέλα δύο επιπέδων με απόσταση από το έδαφος 835χιλ., είναι ευρύχωρη τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη, διαθέτοντας περισσότερο αφρώδες , κάτι που μεταφράζεται σε πιο ξεκούραστη παραμονή πάνω της. Ο πασίγνωστος CP2 689 κυβικών με τον crossplane στρόφαλο 270 μοιρών βελτιώθηκε στα απαραίτητα σημεία ώστε να καλύπτει τις νέες προδιαγραφές Euro 5. Η απόδοση ανέρχεται στους 72,5 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. με 6,93 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ., και χαρακτηρίζεται από την γραμμική λειτουργία σε όλο το φάσμα στροφών σήμα κατατεθέν του CP2.



    Οι μαζεμένες διαστάσεις και το χαμηλό του βάρος σε συνδυασμό με την γνωστή φιλική απόδοση του κινητήρα και τον προοδευτικό συμπλέκτη, αποδεικνύουν ότι το Tracer είναι ιδανικό για καθημερινή μετακίνηση, χωρίς στοιχεία που θα τρομάξουν όσους αναβάτες προέρχονται από μικρότερη κατηγορία. Η μοτοσυκλέτα εκπλήσσει ευχάριστα με την προθυμία της στις εντολές σου, ακόμα και όταν αυτές κινούνται περισσότερο σε sport παρά σε touring πλαίσια. Οι αλλαγές κατεύθυνσης πραγματοποιούνται με χαρακτηριστική ευκολία, ενώ η ευελιξία δεν έχει αρνητικό αντίκτυπο στην σταθερότητα, με αποτέλεσμα να νιώθεις εμπιστοσύνη σε στροφές με περισσότερα χιλιόμετρα και κλίσεις που κάνουν τα μαρσπιέ να ξύνουν την άσφαλτο. Ο κινητήρας είναι αρκετά ελαστικός και σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο γρανάζι σου επιτρέπει να έχεις πάντα μια ταχύτητα επάνω στο σαφές-σφιχτό κιβώτιο, ενώ η απόκριση και η γραμμική απόδοση σου δίνει απόλυτο έλεγχο στο δεξί γκρίπ, ανεξάρτητα αν κάνεις μια απλή βόλτα ή σούζες διαρκείας.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Στεφανος

      Οκ ρε παιδες.. ειπαμε, να γραφετε κανα αρθρο, να λετε και καμια υπερβολη, αλλα μη το καταντατε γελοιο.. Εχω το Tracer 700. Διαβαστε εδω τροπο οδηγησης που εχω κανει πολλες φορες, για δοκιμη.. Κουμπωνω 1η ταχυτητα και οδηγω εως 15χλμ/ωρα 2α > 25/30χλμ/ω 3η > 45χλμ/ω 4η > 60χλμ/ω 5η > 75χλμ/ω 6η > 85/90χλμ/ω Οδηγηση σαν γιαγια δασκαλα... Μαξιμουμ 100 χλμ/ω σε Εθνικη, με 6η.. ενδειξεις καντραν στο ECO, συνεχεια, σε ολες τις αλλαγες μου, σε ολες τις σχεσεις.. Ενταξει, το μηχανακι δεν την ακουει, γιατι εχει πολλη ροπη, σε παιρνει ανετα να εισαι παντα με μια σχεση ψηλοτερα απο το νορμαλ. Αλλα... 378 χλμ αυτονομια ρε σεις !!!??? Που το ειδατε?? 330 χλμ βλεπω εγω, με οδηγηση οπως σας περιγραφω. Μετα, κλωτσα η ρεζερβα.. Και ειλικρινα κανεις, ΚΑΝΕΙΣ δε μπορει να οδηγησει ετσι.. Που βασιζεστε και αναφερετε τις εκαστοτε τιμες αυτονομιας? Σε αυτα που αναφερει η καθε αντιπροσωπεια? Αν οδηγησω κανονικα (ανθρωπινα) τη μηχανη, βγαζει περιπου 250 χλμ αυτονομια, μεχρι να μπει ρεζερβα. Τουτεστιν, καταναλωνει 5,4 λιτρα/100χλμ.. Υπενθυμιζω, νορμαλ οδηγηση, οχι σκισιμο.. Με σκισιμο, δινει περιπου 180 χλμ αυτονομια. (ρουφαει περιπου 7,5 με 8 λιτρα/100χλμ) Και ολα αυτα, σε ενα ταπεινο middle weight, δικυλινδρο, συγχρονο 700ρι. Υποθετω οτι και στις υπολοιπες μηχανες του αρθρου, οι καταναλωσεις ειναι παρομοιες, αφου κυβισμος και αλογα και ειδος κινητηρα ειναι περιπου τα ιδια. Ας τα διαβαζουν αυτα, οι επιδοξοι αγοραστες..

        34
      • Mototriti

        Απάντηση: Οι μετρήσεις αυτονομίας βασίζονται στις δικές μας μετρήσεις κατανάλωσης που κάνουμε για το εκάστοτε μοντέλο και όχι στις ανακοινώσιμες καταναλώσεις από τις εταιρείες.

          4