Suzuki V-Strom 650

    Τιμή: 9.235 ευρώ
    Αυτονομία: 425 χιλιόμετρα

    Το V-Strom είναι το πιο ολοκληρωμένο On-Off στην κατηγορία του και μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει ένα εξαιρετικό all round μοντέλο, δεδομένων των συνθηκών στην χώρα μας. Μοτοσικλέτα 24/7, θα συντροφεύσει τον αναβάτη της στην πόλη καθημερινά, θα τον πάει ωραίες βόλτες απόδρασης τα ΣΚ και θα τον γυρίσει και όλο τον κόσμο αν το θελήσει. Το 650 υιοθέτησε αυτές τις γραμμές του V-Strom 1000, με χαρακτηριστικότερο σημείο το προτεταμένο ρύγχος κάτω από τον προβολέα, ενώ υπάρχει σχεδιαστική ταύτιση σε όλα τα επί μέρους στοιχεία της μηχανής. Το V-Strom ήταν και εξακολουθεί να είναι από τις πλέον άνετες μοτοσικλέτες μεσαίου κυβισμού, προσφέροντας χώρους και μεγάλα τμήματα σέλας με μπόλικο αφρώδες τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό. 



    Ο γνωστός δικύλινδρος V 90 μοιρών με τα 645 κ.εκ., δέχθηκε αλλαγές και βελτιώσεις σε περισσότερα από 60 σημεία! Όλες οι αλλαγές αποσκοπούν όχι μόνο την διατήρηση της ιπποδύναμης στα ίδια επίπεδα, αλλά στο «φούσκωμα» της απόδοσης στις χαμηλομεσαίες και στην μείωση των τριβών, για μικρότερη κατανάλωση και μεγαλύτερη αξιοπιστία. Αποτέλεσμα, 70 ίπποι στις 8.800σαλ και ροπή 6,3 κιλών στις 6.500σαλ. Το Traction Control είναι με την σειρά του μια νέα προσθήκη. Έχει επιλογή για δύο επίπεδα παρεμβατικότητας και μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί. Το νέο V-Strom είναι πολύ πιο δεκτικό στις εντολές για αλλαγές κατεύθυνσης, τις οποίες εκτελεί άμεσα. Η γενικότερη αίσθηση του, είναι πιο ελαφριά, πολύ περισσότερο απ` όσο περιμένεις. Δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα στον καθημερινό... στίβο μάχης, όντας πιο “slim” και ευέλικτο από ποτέ. Ο κινητήρας με τη σειρά του δεν διαφοροποιείται ως προς την απόδοση, είναι όμως πολύ “ραφινέ” στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα της λειτουργίας του.
     
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Στεφανος

      Οκ ρε παιδες.. ειπαμε, να γραφετε κανα αρθρο, να λετε και καμια υπερβολη, αλλα μη το καταντατε γελοιο.. Εχω το Tracer 700. Διαβαστε εδω τροπο οδηγησης που εχω κανει πολλες φορες, για δοκιμη.. Κουμπωνω 1η ταχυτητα και οδηγω εως 15χλμ/ωρα 2α > 25/30χλμ/ω 3η > 45χλμ/ω 4η > 60χλμ/ω 5η > 75χλμ/ω 6η > 85/90χλμ/ω Οδηγηση σαν γιαγια δασκαλα... Μαξιμουμ 100 χλμ/ω σε Εθνικη, με 6η.. ενδειξεις καντραν στο ECO, συνεχεια, σε ολες τις αλλαγες μου, σε ολες τις σχεσεις.. Ενταξει, το μηχανακι δεν την ακουει, γιατι εχει πολλη ροπη, σε παιρνει ανετα να εισαι παντα με μια σχεση ψηλοτερα απο το νορμαλ. Αλλα... 378 χλμ αυτονομια ρε σεις !!!??? Που το ειδατε?? 330 χλμ βλεπω εγω, με οδηγηση οπως σας περιγραφω. Μετα, κλωτσα η ρεζερβα.. Και ειλικρινα κανεις, ΚΑΝΕΙΣ δε μπορει να οδηγησει ετσι.. Που βασιζεστε και αναφερετε τις εκαστοτε τιμες αυτονομιας? Σε αυτα που αναφερει η καθε αντιπροσωπεια? Αν οδηγησω κανονικα (ανθρωπινα) τη μηχανη, βγαζει περιπου 250 χλμ αυτονομια, μεχρι να μπει ρεζερβα. Τουτεστιν, καταναλωνει 5,4 λιτρα/100χλμ.. Υπενθυμιζω, νορμαλ οδηγηση, οχι σκισιμο.. Με σκισιμο, δινει περιπου 180 χλμ αυτονομια. (ρουφαει περιπου 7,5 με 8 λιτρα/100χλμ) Και ολα αυτα, σε ενα ταπεινο middle weight, δικυλινδρο, συγχρονο 700ρι. Υποθετω οτι και στις υπολοιπες μηχανες του αρθρου, οι καταναλωσεις ειναι παρομοιες, αφου κυβισμος και αλογα και ειδος κινητηρα ειναι περιπου τα ιδια. Ας τα διαβαζουν αυτα, οι επιδοξοι αγοραστες..

        34
      • Mototriti

        Απάντηση: Οι μετρήσεις αυτονομίας βασίζονται στις δικές μας μετρήσεις κατανάλωσης που κάνουμε για το εκάστοτε μοντέλο και όχι στις ανακοινώσιμες καταναλώσεις από τις εταιρείες.

          4