Με τη σοφία του χρόνου στη διάθεσή μας μπορούμε πλέον να
αναγνωρίσουμε την παρουσίαση του MP3 από την Piaggio το 2006 ως ένα ιστορικό γεγονός σε όλο του το μεγαλείο. Το
πρώτο τρίκυκλο scooter μαζικής παραγωγής από την Ιταλική εταιρεία έκανε γνωστό στο ευρύ
κοινό το αίσθημα ασφάλειας που προσφέρουν οι δύο μπροστινοί τροχοί,
χρησιμοποιώντας μια διάταξη αρθρωτού παραλληλογράμμου που επιτρέπει στο MP3 να πλαγιάζει στις
στροφές.
Η σχολή αυτή γέννησε νέα μοντέλα και εμπλούτισε με φρέσκιες
τεχνολογίες τις αρθρώσεις του μπροστινού, όλα όμως μοιράζονται έναν κοινό
παρονομαστή: Πλαγιάζουν στη στροφή. Αυτό το γεγονός είναι εξαιρετικά σημαντικό
διότι επιτρέπει στον μοτοσυκλετιστή να αισθάνεται οικεία στη σέλα του scooter του,
ενώ το γεγονός πως μπορούν να επιτύχουν μεγάλες γωνίες κλίσης με σχετική
ασφάλεια σημαίνει πως αμβλύνουν σημαντικά τον παράγοντα "διασκέδαση"
δίχως να απαιτούν απαραιτήτως προχωρημένες γνώσεις ή ρίσκα από τον αναβάτη
τους.
Σήμερα η κατηγορία αυτή έχει αποκτήσει την αναμενόμενη
πολυμορφία της, καθώς στο παιχνίδι έχουν μπει κι άλλοι κατασκευαστές εκτός της Piaggio. Μια σημαντικότατη
εξέλιξη στάθηκε η δημιουργία των LT μοντέλων, τα οποία εκμεταλλεύονται μια διάταξη της νομοθεσίας
που λέει πως από μια τιμή μετατροχίου (η απόσταση ανάμεσα στα κέντρα των δύο
μπροστινών τροχών) και πάνω το όχημα θεωρείται αυτοκίνητο και όχι μοτοσικλέτα,
υπό την προϋπόθεση να διαθέτει πετάλι φρένου στο πόδι. Το σημαντικό προσόν για
τα τρίκυκλα που αποκτούν το διακριτικό LT είναι το ότι πλέον αρκεί το δίπλωμα
αυτοκινήτου για να οδηγήσεις νόμιμα, προσελκύοντας έτσι κοινό από τον ανάλογο
χώρο δίχως ένα από τα βασικότερα αποτρεπτικά προβλήματα: Την έκδοση διπλώματος
μοτοσικλέτας.
Παράλληλα, όλα τα τρίτροχα της παρουσίασης αυτής δεν έχουν
σοβαρό πρόβλημα στην κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα, χωρώντας εκεί που θα μπει
ένα φαρδύ mega scooter
ή μια ανάλογα μεγάλη μοτοσικλέτα.
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr