Στο κομμάτι του design, το CUx εκπέμπει σαφώς μια φουτουριστική νότα, η οποία σε κερδίζει με την πρώτη ματιά. Κοιτώντας τα LED φωτιστικά εμπρός και πίσω, η εντύπωση αυτή είναι ξεκάθαρη, με τα σχεδιαστικά στοιχεία τους να θυμίζουν sci-fi δημιουργήματα που παλιότερα τα βλέπαμε σε ταινίες και καλλιτεχνικές αποτυπώσεις.
Η σέλα βρίσκεται σε απόσταση μόλις 720 χιλιοστών από το έδαφος και η πρόσβαση σε αυτή είναι παιχνιδάκι, ενώ το πολύ μικρό βάρος του μοντέλου δεν θα δυσκολέψει απολύτως κανέναν στον στατικό χειρισμό. Το ηλεκτρικό μοτέρ του CUx ενσωματώνεται στο κέντρο του πίσω τροχού, μια λύση που καθιστά περιττή την χρήση μετάδοσης και εξασφαλίζει άμεση απόκριση και απόδοση της ροπής. Τον ηλεκτροκινητήρα έχει κατασκευάσει η Bosch και το όνομα αυτής… δεν χρειάζεται συστάσεις. Την τροφοδοσία του κινητήρα αναλαμβάνει μια αφαιρούμενη μπαταρία λιθίου, που λειτουργεί στα 60 Volt και έχει χωρητικότητα 30Ah ή 1,8 kWh. Η μέγιστη ταχύτητα του CUx ανέρχεται στα 50 χλμ./ώρα και έτσι το μοντέλο κατατάσσεται στα αντίστοιχα «50άρια» βενζίνης, άρα μπορεί να οδηγηθεί και με το δίπλωμα ΑΜ. To CUx συνοδεύεται από έναν φορτιστή με οικιακό ηλεκτρικό βύσμα, για την επαναφόρτιση της μπαταρίας, μια διαδικασία που γίνεται σε περίπου 7 ώρες. Η μέση αυτονομία του CUx δηλώνεται στα 75 χιλιόμετρα, αλλά εξαρτάται και από τον τρόπο οδήγησης, την εκάστοτε διαδρομή και το φορτίο. To μοντέλο φέρει αναρτήσεις που αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω, που επενεργούν σε ψαλίδι. Το σύστημα πέδησης, φέρει δύο δίσκους 180 χιλιοστών εμπρός και πίσω, που συνεργάζονται με δαγκάνες ενός εμβόλου, ενώ υπάρχει και σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος EBS.