Εκεί που η Royal Alloy διαφοροποιείται σημαντικά από τον μέσο όρο, είναι στην φιλοσοφία κατασκευής των scooter της, τα οποία φτιάχνει σχεδόν εξολοκλήρου από μέταλλο. Οι χαρακτηριστικές σχεδιαστικές γραμμές του θυμίζουν τα Lambretta της δεκαετίας του 1960, τα οποία συνδέθηκαν άρρηκτα με την Αγγλική «mod» κουλτούρα, με την πνευματική ιδιοκτησία της σχεδίασης του scooter να ανήκει πλέον εξολοκλήρου στην Royal Alloy. Η μέτριας σκληρότητας σέλα αποδεικνύεται άνετη ακόμα και στην πολύωρη χρήση. Ο συνεπιβάτης έχει μικρότερο τμήμα στην διάθεσή του, αλλά παράλληλα άπλετο χώρο για τα πόδια του αλλά και την πίσω σχάρα να «ντουμπλάρει» ως χειρολαβή. Στα των αποθηκευτικών χώρων, το GP125 προσφέρει ένα ντουλαπάκι στην ποδιά, το οποίο έχει υποδοχή USB, κλειδώνει και είναι αρκετά ευρύχωρο για τοποθέτηση αντικειμένων. Kάτω από την σέλα δεν υπάρχει χώρος για κράνος και άλλα αντικείμενα και αυτό επαφίεται στην σχεδίαση του και τον στιλιστικό του προσανατολισμό, θυσιάζοντας εν μέρει την εργονομία για την εξωτερική εμφάνιση, με τα μηχανικά μέρη να σκεπάζονται πλήρως (Swan design).
Για το GP125, η Royal Alloy συνεργάστηκε με την SYM και εξασφάλισε τον κινητήρα των 124,6 κυβικών που η τελευταία τοποθετεί και στα δικά της μοντέλα. Ο εν λόγω κινητήρας είναι αερόψυκτος και 2βάλβιδος, τροφοδοτείται με ψεκασμό καυσίμου και αποδίδει περίπου 10 ίππους, μια επίδοση που το τοποθετεί στα επίπεδα της κατηγορίας. Ο κινητήρας λειτουργεί χωρίς κραδασμούς και θόρυβο και με το άνοιγμα του γκαζιού, το GP125 κυλά στο δρόμο με πολυτελή, premium τρόπο. Το ζύγισμα του μοντέλου είναι προσεγμένο και η σταθερότητα του στην ευθεία εμπνέει εμπιστοσύνη. Η ευελιξία του και η απόκριση στις εντολές του τιμονιού είναι «κοφτερές» σαν ξυράφι, σε βαθμό που απαιτεί μια μικρή συνήθεια! Πράγματι, οι τροχοί των 12 ιντσών και το ιδιαίτερα άκαμπτο πλαίσιο και εμπρός σύστημα, οδηγούν σε μια έντονη ανταπόκριση στους χειρισμούς, όταν όμως την συνηθίσετε, θα… εξαφανίζεστε στο πυκνό μποτιλιάρισμα, σαν να ήσασταν νερό σε αυλάκι.