Το νέο F 850 στοχεύει στην άνεση και την πολυχρηστικότητα και για να το πετύχει, προχώρησε σε αρκετές αλλαγές σε σχέση με τον προκάτοχό του. Αρχικά, το ρεζερβουάρ άλλαξε θέση και ενώ στο F 800 βρισκόταν κάτω από τη σέλα, τώρα μετακόμισε στην κλασική θέση μπροστά, ανάμεσα στη σέλα και το τιμόνι, για καλύτερη κατανομή βάρους. Η χωρητικότητα του πάραυτα παρέμεινε στα 15 λίτρα. Αυτό έδωσε τη δυνατότητα στην ουρά να λεπτύνει και να βελτιστοποιηθεί ο χώρος των αποσκευών στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας. Η σέλα είναι μεγάλη σε διαστάσεις και αφρός σε αίσθηση, ως εκ τούτου δεν δημιουργεί το παραμικρό πρόβλημα σε οδηγό και συνεπιβάτη, όση ώρα και αν διαρκεί η επιλεγμένη διαδρομή. Ποιοτικό υλικό με αρκετό αφρώδες που το νιώθεις σαν μαξιλάρι που απορροφά τις όποιες κακοτεχνίες του δρόμου, πριν φτάσουν σε εσένα. Το ύψος βρίσκεται στα 860 χιλιοστά από το έδαφος και είναι βατό αν αναλογιστεί κανείς το μεγάλο μπροστινό τροχό, ενώ αν μετακινηθείς στο μπροστινό της τμήμα που λεπταίνει, θα πατήσεις κάτω με ασφάλεια.
Ευκολιών συνέχεια με το BMW Connectivity, που προσφέρει τη δυνατότητα πλοήγησης, πραγματοποίησης κλήσεων και ακρόασης μουσικής από το smartphone σου, μέσω άμεσης συνδεσιμότητας με την έγχρωμη οθόνη TFT των 6,5 ιντσών. Ο αναβάτης έχει μπροστά του πλήθος πληροφοριών να τον ενημερώνουν ανά πάσα στιγμή για την κατάσταση της μοτοσυκλέτας. Η οθόνη έχει υψηλή ευκρίνεια ακόμα και με κόντρα ήλιο και είναι εύκολη στην ανάγνωση με μεγάλες ενδείξεις. Ο έλεγχος των επιμέρους παραμέτρων γίνεται μέσω των διακοπτών στα χειριστήρια, χωρίς να πάρεις τα χεριά σου από το τιμόνι. Με το keyless ride σύστημα, το κλειδί παραμένει στην τσέπη και εσύ εκκινείς απλά πατώντας τη μίζα. Μια ακόμα αλλαγή αφορά το τελικό της εξάτμισης που από την αριστερή, τοποθετήθηκε στην δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας, ώστε να μην δυσκολεύει ούτε να καίει τον αναβάτη, καθώς η πλειονότητα των οδηγών κάθεται από την αριστερή πλευρά της μοτοσυκλέτας, όταν προσπαθεί να κάνει μανούβρα με τα χέρια ή προσπαθεί να την σηκώσει μετά από κάποια πτώση.
17000 230++++ kg 95 άλογα . Και όταν θα την πάρεις να σου λένε οι άλλοι γιατί δεν πήρες το 1200 . H κατηγορία για σοβαρούς μοτοσυκλέτιστες που πατανε το χωματακι τους και δεν παιρνουν μηχανή για το φαινεσθε έχει κυριως δύο επιλογές africa twin ή το νέο τενερε 700 .. από εκεί και πάνω όλα τα άλλα είναι αχριστες υπερβολες
Μια πολύ ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα και επιτέλους με την εξάτμιση στην "σωστή" πλευρά. Οι βαυαροί πρέπει να προσέξουν λίγο τις τιμές τους γιατί στα ίδια λεφτά παίρνεις ιαπωνικό 1000αρι...Και επίσης αυτούς τους χρωματικούς συνδυασμούς ποιος τους επιλέγει...; Είναι σαν να θέλει να πει σε έναν 40αρή ότι είναι 20 χρονών και θυμίζουν λίγο και το τσίρκο Medrano. Με γειά σε όσους μπορούν να το αγοράσουν.
17000 230++++ kg 95 άλογα . Και όταν θα την πάρεις να σου λένε οι άλλοι γιατί δεν πήρες το 1200 . H κατηγορία για σοβαρούς μοτοσυκλέτιστες που πατανε το χωματακι τους και δεν παιρνουν μηχανή για το φαινεσθε έχει κυριως δύο επιλογές africa twin ή το νέο τενερε 700 .. από εκεί και πάνω όλα τα άλλα είναι αχριστες υπερβολες
21 - 17 τροχοί; Honda transalp...πόσο χρόνια μπροστά.
Μια πολύ ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα και επιτέλους με την εξάτμιση στην "σωστή" πλευρά. Οι βαυαροί πρέπει να προσέξουν λίγο τις τιμές τους γιατί στα ίδια λεφτά παίρνεις ιαπωνικό 1000αρι...Και επίσης αυτούς τους χρωματικούς συνδυασμούς ποιος τους επιλέγει...; Είναι σαν να θέλει να πει σε έναν 40αρή ότι είναι 20 χρονών και θυμίζουν λίγο και το τσίρκο Medrano. Με γειά σε όσους μπορούν να το αγοράσουν.