Η ομοιογένεια που διέπει τη σχεδιαστική φόρμα των GS είναι και εδώ παρούσα, όμως πιο εκμοντερνισμένη και σπορτιφ, ώστε να ταιριάζει στον χαρακτήρα που πρέπει να εκπέμπει μια adventure μοτοσυκλέτα και κατά συνέπεια το F 850. Ο δυναμισμός είναι έκδηλος στο εμπρός μέρος, με τη κοντή ζελατίνα και το χαρακτηριστικό ρύγχος. Κυρίαρχο ρόλο παίζει ο προβολέας LED με τα ενσωματωμένα φώτα ημέρας και τον αγωγό φωτός που θυμίζει πλαγιασμένη σφεντόνα. Εξαιρετικά φωτεινή η δέσμη του, ακόμα και σε πολύ σκοτεινές συνθήκες. Η εν γένει περιπετειώδης εικόνα, συμπληρώνεται ιδανικά από το ψηλά τοποθετημένο τελικό, τα αιχμηρά φέρινγκ, το γαλβανιζέ ψυγείο και τους ακτινωτούς τροχούς.
Η made by BMW Motorrad επιγραφή, υπογραμμίζει την συνολική ποιότητα της κατασκευής. Η προσεκτική επιλογή και συναρμογή των υλικών, έχει ως συνέπεια τυχόν ανεπιθύμητοι θόρυβοι και τριγμοί να ανήκουν στη σφαίρα την φαντασίας Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται το φινίρισμα και η ποιότητα της βαφής, που συμβαδίζουν με το κύρος του Βαυαρικού έλικα στα πλαϊνά των πλαστικών.
17000 230++++ kg 95 άλογα . Και όταν θα την πάρεις να σου λένε οι άλλοι γιατί δεν πήρες το 1200 . H κατηγορία για σοβαρούς μοτοσυκλέτιστες που πατανε το χωματακι τους και δεν παιρνουν μηχανή για το φαινεσθε έχει κυριως δύο επιλογές africa twin ή το νέο τενερε 700 .. από εκεί και πάνω όλα τα άλλα είναι αχριστες υπερβολες
Μια πολύ ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα και επιτέλους με την εξάτμιση στην "σωστή" πλευρά. Οι βαυαροί πρέπει να προσέξουν λίγο τις τιμές τους γιατί στα ίδια λεφτά παίρνεις ιαπωνικό 1000αρι...Και επίσης αυτούς τους χρωματικούς συνδυασμούς ποιος τους επιλέγει...; Είναι σαν να θέλει να πει σε έναν 40αρή ότι είναι 20 χρονών και θυμίζουν λίγο και το τσίρκο Medrano. Με γειά σε όσους μπορούν να το αγοράσουν.
17000 230++++ kg 95 άλογα . Και όταν θα την πάρεις να σου λένε οι άλλοι γιατί δεν πήρες το 1200 . H κατηγορία για σοβαρούς μοτοσυκλέτιστες που πατανε το χωματακι τους και δεν παιρνουν μηχανή για το φαινεσθε έχει κυριως δύο επιλογές africa twin ή το νέο τενερε 700 .. από εκεί και πάνω όλα τα άλλα είναι αχριστες υπερβολες
21 - 17 τροχοί; Honda transalp...πόσο χρόνια μπροστά.
Μια πολύ ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα και επιτέλους με την εξάτμιση στην "σωστή" πλευρά. Οι βαυαροί πρέπει να προσέξουν λίγο τις τιμές τους γιατί στα ίδια λεφτά παίρνεις ιαπωνικό 1000αρι...Και επίσης αυτούς τους χρωματικούς συνδυασμούς ποιος τους επιλέγει...; Είναι σαν να θέλει να πει σε έναν 40αρή ότι είναι 20 χρονών και θυμίζουν λίγο και το τσίρκο Medrano. Με γειά σε όσους μπορούν να το αγοράσουν.