Αερόψυκτος κινητήρας, κοντό τελικό και πλαίσιο χωροδικτύωμα που μπορεί να διαχειριστεί άνετα και περισσότερη δύναμη.

    Κινητήρας Επιστροφή (στο μέλλον)

    Όπως προαναφέραμε, η Ducati επέστρεψε στην αερόψυξη για το μικρό της τερατάκι. Ο δικύλινδρος κινητήρας διάταξης L, που έχουμε δει και στο scrambler έχει χωρητικότητα 803κ.εκ (διάμετρο 88mm, διαδρομή 66mm) και δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης βαλβίδων. Αποδίδει 73 ίππους στις 8.250 σ.α.λ και 6,8 κιλά ροπής στις 5.750 σ.α.λ., ενώ καλύπτει και τις αυστηρές προδιαγραφές Euro4. Τη δύναμη αναλαμβάνει να περάσει στους τροχούς ένα 6 τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων,  που εξοπλίζεται με μονόδρομο συμπλέκτη (APTC). Εξαιτίας του τελευταίου, η αριστερή μανέτα έχει μαλακή λειτουργία και τα μπλοκαρίσματα του πίσω τροχού απουσιάζουν στα βίαια κατεβάσματα. Αύξησε την ισχύ της Ducati Monster 797 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 


    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ