Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 5 θέσεις και η προστασία που προσφέρει στην κάτω θέση είναι υπεραρκετή, σε σημείο που οι υπόλοιπες θέσεις μοιάζουν περιττές.

Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 5 θέσεις και η προστασία που προσφέρει στην κάτω θέση είναι υπεραρκετή, σε σημείο που οι υπόλοιπες θέσεις μοιάζουν περιττές.

Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 5 θέσεις και η προστασία που προσφέρει στην κάτω θέση είναι υπεραρκετή, σε σημείο που οι υπόλοιπες θέσεις μοιάζουν περιττές.

Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 5 θέσεις και η προστασία που προσφέρει στην κάτω θέση είναι υπεραρκετή, σε σημείο που οι υπόλοιπες θέσεις μοιάζουν περιττές.

  • Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 5 θέσεις και η προστασία που προσφέρει στην κάτω θέση είναι υπεραρκετή, σε σημείο που οι υπόλοιπες θέσεις μοιάζουν περιττές.
  • Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 5 θέσεις και η προστασία που προσφέρει στην κάτω θέση είναι υπεραρκετή, σε σημείο που οι υπόλοιπες θέσεις μοιάζουν περιττές.

Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής

Η Ιαπωνική εταιρία αποφάσισε να βαδίσει στο ίδιο σχεδιαστικό μονοπάτι με το απερχόμενο μοντέλο, με σκοπό να μην αλλοιωθεί ο αναγνωρίσιμος χαρακτήρας του. Ωστόσο οι αλλαγές σε καίρια σημεία έχουν φρεσκάρει αισθητικά το νέο Africa. Έχουμε νέας σχεδίασης διπλούς προβολείς πλαισιωμένους από τα cornering lights στο κάτω μέρος της μάσκας, τα οποία ανάβουν όταν η μοτοσικλέτα βρίσκεται σε κλίση ώστε να φωτίσουν το εσωτερικό στης στροφής. Μικρές διαφοροποιήσεις παρατηρούνται και στους μπροστινούς αεραγωγούς, στα αλουμινένια προστατευτικά φιλέτα του ρεζερβουάρ και στην μεγαλύτερη προστατευτική ποδιά του κινητήρα. Φυσικά, ο φωτισμός από άκρη σε άκρη είναι τύπου LED. 


Μπορεί το νέο Africa να έχει πιο λεπτή σιλουέτα, όμως οπτικά έχει διατηρήσει το σκληροπυρηνικό και adventure προφίλ που προστάζει η συγκεκριμένη κατηγορία. ¶κρως επιβλητικό και μυώδες με εντυπωσιακά ποιοτικά χαρακτηριστικά που το καθιστούν μια πολυτελή κατασκευή χωρίς σημάδια ανορθογραφίας.

Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 5 θέσεις και η προστασία που προσφέρει στην κάτω θέση είναι υπεραρκετή, σε σημείο που οι υπόλοιπες θέσεις μοιάζουν περιττές.

Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 5 θέσεις και η προστασία που προσφέρει στην κάτω θέση είναι υπεραρκετή, σε σημείο που οι υπόλοιπες θέσεις μοιάζουν περιττές.

Σελίδα 1Test: Honda Africa Twin Adventure Sports 1100
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
  • konstantinos tsouk

    πιστευω οτι ο περισσοτερος λαος επαψε να.ζαχαρωνει το AT1100.... Περιμένουν όλοι το 2022 να βγει το midsize μοντελο....που θα βαφτιστεί είτε africa είτε transalp.... οπως ειπε και ο φιλος πιο πάνω ειναι πολλα τα λεφτα κ παίρνεις αλλα μοντέλα κλάσεις καλυτερα.

      7
  • Toc

    Με τα ίδια χρήματα αγοράζεις multi και κερνάς τσαγάκι ότι κυκλοφορεί σε εντουρο, μόταρντ, και πολλά SBK για πλάκα !! Ας μη μιλήσουμε για σχεδιασμό που θα παρκάρεις και θα χαζεύουν όλοι και όλες !!

      20
  • ΒΑΣΙΛΗΣ L

    Όλα καλά, αλλά γιατί μόνο με Apple; Οι των Android γιατί να εξαιρούνται; 20 χιλιάρικα είναι αυτά.....

      25