Το νέο ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο έχει ως βάση αυτό του προηγούμενου μοντέλου, αλλά έχει επανασχεδιαστεί. Έτσι διατήρησε τα έξι σημεία επαφής με τον κινητήρα, ώστε να προσφέρει την απαιτούμενη ακαμψία, αλλά έχει λεπτύνει σε αρκετά μέρη με στόχο τον καλύτερο έλεγχο του μπροστινού στις στροφές και στο φρενάρισμα. Το νέο αποσπώμενο αλουμινένιο υποπλαίσιο σε συνδυασμό με το νέο μονοκόμματο χυτό αλουμινένιο ψαλίδι το σχέδιο του οποίου είναι εμπνευσμένο από το CRF450R, επέφεραν μείωση βάρους 1,8 κιλών βελτιώνοντας παράλληλα τη συμπεριφορά του Africa. Μεγάλες αλλαγές έχουμε και σε επίπεδο ανάρτησης, η οποία διαθέτει πλέον ημι-ενεργητική λειτουργία. Το εμπρός πιρούνι των 45 χιλιοστών και το πίσω μονό αμορτισέρ χρησιμοποιούν απευθείας αισθητήρες κίνησης, αντί για αισθητήρες πίεσης που χρειάζονται περισσότερο υπολογισμό, οι οποίοι τροφοδοτούν την μονάδα ελέγχου SCU (Suspension Control Unit). Στη συνέχεια η μονάδα αυτή αντλεί δεδομένα από έναν πίνακα (όχι από έναν αλγόριθμο) και στους υπολογισμούς της λαμβάνει υπόψη τα δεδομένα από την IMU καθώς και τα δυναμικά δεδομένα του οχήματος από την ECU. Οι υπολογισμοί είναι εξαιρετικά γρήγοροι και η ρύθμιση απόσβεσης πραγματοποιείται μέσα σε μόλις 0,015 δευτερόλεπτα.
Για την επιβράδυνση του νέου μοντέλου έχουν επιστρατευτεί δίσκοι 310 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin μπροστά και ένας δίσκος 256 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Σε κάθε πάτημα της δεξιάς μανέτας, ο αναβάτης λαμβάνει καλή αίσθηση με προοδευτικότητα στη δύναμη. Για την πλήρη ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα, το Africa χρειάζεται 45,16 μέτρα. Το Cornering ABS αυξάνει τα επίπεδα ασφάλειας, ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί στον πίσω τροχό για off-road χρήση. Το Africa παρέμεινε πιστό στις χωμάτινες καταβολές του, διατηρώντας τους μεγάλους τροχούς των 21 και 18 ιντσών, αλλά η λύση της σαμπρέλας αποτελεί πλέον παρελθόν. Οι νέοι ακτινωτοί τροχοί επιτρέπουν την προσθήκη tubeless ελαστικών, με τα εξαιρετικά Michelin Anakee 3 να έχουν αναλάβει το δύσκολο έργο της πρόσφυσης σε άσφαλτο και χώμα.
Η σημαντικότερη προσθήκη αφορά την τοποθέτηση ημι-ενεργητικών αναρτήσεων οι οποίες προσαρμόζουν την λειτουργία τους ανάλογα με το mode που επιλέγει ο αναβάτης.
πιστευω οτι ο περισσοτερος λαος επαψε να.ζαχαρωνει το AT1100.... Περιμένουν όλοι το 2022 να βγει το midsize μοντελο....που θα βαφτιστεί είτε africa είτε transalp.... οπως ειπε και ο φιλος πιο πάνω ειναι πολλα τα λεφτα κ παίρνεις αλλα μοντέλα κλάσεις καλυτερα.
Με τα ίδια χρήματα αγοράζεις multi και κερνάς τσαγάκι ότι κυκλοφορεί σε εντουρο, μόταρντ, και πολλά SBK για πλάκα !! Ας μη μιλήσουμε για σχεδιασμό που θα παρκάρεις και θα χαζεύουν όλοι και όλες !!
εχουμε ξεφυγει τελειως. Με 20 χιλιαρικα αγοραζεις σπιτι!
πιστευω οτι ο περισσοτερος λαος επαψε να.ζαχαρωνει το AT1100.... Περιμένουν όλοι το 2022 να βγει το midsize μοντελο....που θα βαφτιστεί είτε africa είτε transalp.... οπως ειπε και ο φιλος πιο πάνω ειναι πολλα τα λεφτα κ παίρνεις αλλα μοντέλα κλάσεις καλυτερα.
Με τα ίδια χρήματα αγοράζεις multi και κερνάς τσαγάκι ότι κυκλοφορεί σε εντουρο, μόταρντ, και πολλά SBK για πλάκα !! Ας μη μιλήσουμε για σχεδιασμό που θα παρκάρεις και θα χαζεύουν όλοι και όλες !!
Όλα καλά, αλλά γιατί μόνο με Apple; Οι των Android γιατί να εξαιρούνται; 20 χιλιάρικα είναι αυτά.....