Ο κινητήρας μεγάλωσε σε κυβισμό φτάνοντας τα 1100 κυβικά με αντίστοιχα οφέλη σε ιπποδύναμη και ροπή. 102 ίπποι και 10,7 κιλά ροπής φτάνουν πλέον στο πίσω τροχό.

Ο κινητήρας μεγάλωσε σε κυβισμό φτάνοντας τα 1100 κυβικά με αντίστοιχα οφέλη σε ιπποδύναμη και ροπή. 102 ίπποι και 10,7 κιλά ροπής φτάνουν πλέον στο πίσω τροχό.

    Κινητήρας

    Κάτι η ανάγκη για βελτιωμένη απόδοση, κάτι η απαιτούμενη συμμόρφωση με τους επερχόμενους κανονισμούς Euro 5, οδήγησαν στην ανανέωση του μηχανικού συνόλου της νέας Africa. O Twin δικύλινδρος υγρόψυκτος 8-βάλβιδος κινητήρας μεγάλωσε σε χωρητικότητα από τα 998 στα 1084 κυβικά. Αυτό επετεύχθη μέσω μεγαλύτερης διαδρομής των εμβόλων (κατά 6,4 χιλ.) με την διάμετρο να παραμένει αμετάβλητη, καθώς με αυτό τον τρόπο διατηρείς τον κινητήρα πιο στενό σε διαστάσεις, κάτι που μεταφράζεται σε καλύτερο έλεγχο κατά την οδήγηση αλλά και ευκολότερη πρόσβαση στο έδαφος. Περίπου 80 εξαρτήματα του κινητήρα αναβαθμίστηκαν.  Νέα πιστόνια, αντικραδασμικός άξονας, μπιέλες, στρόφαλος, βαλβίδες με ίδιο μέγεθος αλλά διαφορετικό σχήμα, έκκεντρα οδήγησαν σε βελτιωμένη απόδοση και μείωση στη ζυγαριά της τάξεως των 4 κιλών! Παράλληλα, τα σώματα ψεκασμού μεγάλωσαν σε διάμετρο, 46 έναντι 44 χιλιοστών, και είναι πιο ευθυγραμμισμένα για αμεσότερη ροή. Η νέα Africa αποδίδει μέγιστη ισχύς 102 ίππων στις 7500 σ.α.λ. με τη μέγιστη ροπή να ανέρχεται  στα 10,7 kg-m στις 6250 με ταυτόχρονη αύξηση της απόδοσης σε όλο το φάσμα στροφών (6% σε πολλά σημεία) σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο. 


    Οι αλλαγές δεν σταματούν εδώ. Η εξάτμιση επανασχεδιάστηκε και φέρει δύο καταλύτες πιο κοντά στους λαιμούς μαζί με αισθητήρες που παρακολουθούν συνεχώς την αναλογία του μείγματος αέρα/ καυσίμου. Μια βαλβίδα εναλλάσσει την έξοδο των καυσαερίων μεταξύ δύο διαφορετικών οπών για καλύτερη απόδοση και πιο γεμάτο ήχο. Σίγουρα ο κινητήρας δεν είναι ο δυνατότερος της κατηγορίας αλλά πετυχαίνει απόλυτα το σκοπό του για ομοιόμορφη και μεστή απόδοση παντού και πάντα. Είναι παράλληλα από τους  οικονομικότερους, αφού ακόμα και με το γκάζι συνεχώς ανοιχτό, η κατανάλωση δεν ξεπέρασε ποτέ τα 5,7 λίτρα / 100 χιλιόμετρα με την αυτονομία από το ρεζερβουάρ των 24,8 λίτρων να ξεπερνάει σε κάθε περίπτωση τα 400 χιλιόμετρα. Αύξησε την ισχύ της Honda Africa Twin 1100 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 

    Σελίδα 1Test: Honda Africa Twin Adventure Sports 1100
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    • konstantinos tsouk

      πιστευω οτι ο περισσοτερος λαος επαψε να.ζαχαρωνει το AT1100.... Περιμένουν όλοι το 2022 να βγει το midsize μοντελο....που θα βαφτιστεί είτε africa είτε transalp.... οπως ειπε και ο φιλος πιο πάνω ειναι πολλα τα λεφτα κ παίρνεις αλλα μοντέλα κλάσεις καλυτερα.

        7
    • Toc

      Με τα ίδια χρήματα αγοράζεις multi και κερνάς τσαγάκι ότι κυκλοφορεί σε εντουρο, μόταρντ, και πολλά SBK για πλάκα !! Ας μη μιλήσουμε για σχεδιασμό που θα παρκάρεις και θα χαζεύουν όλοι και όλες !!

        20
    • ΒΑΣΙΛΗΣ L

      Όλα καλά, αλλά γιατί μόνο με Apple; Οι των Android γιατί να εξαιρούνται; 20 χιλιάρικα είναι αυτά.....

        25