Στο νέο CB 500 X δεν έχουμε να κάνουμε με κάποια σχεδιαστική επανάσταση, αλλά περισσότερο με εξέλιξη της υπάρχουσας αισθητικής ταυτότητας. Οι άνθρωποι της Ιαπωνικής εταιρίας προχώρησαν σε στοχευόμενες αλλαγές, οι οποίες αναμόρφωσαν το νέο μοντέλο, δίνοντας του μια πιο μοντέρνα και φρέσκια εμφάνιση. Ταυτόχρονα του έχουν προσδώσει μια πιο άγρια adventure νότα. Πιο συγκεκριμένα, η μάσκα του φαναριού έχει μικρύνει σε μήκος για περισσότερη ομοιογένεια του μπροστινού τμήματος, τα πλαστικά του φερινγκ έχουν περισσότερες γωνίες για μια πιο τρισδιάστατη αίσθηση , το μεγάλο ρεζερβουάρ των 17,7 λίτρων προστατεύεται πλέον από φαρδιά πλαστικά καλύμματα με αποτέλεσμα το Χ να φαίνεται πιο ογκώδες, αποπνέοντας την σκληροτράχηλη αίσθηση και τον δυναμισμό μιας adventure μοτοσικλέτας. Παράλληλα βοηθούν και στην καλύτερη απομάκρυνση του ζεστού αέρα από τα πόδια του αναβάτη. Μια ακόμα λεπτομέρεια αφορά τα προειδοποιητικά φλας τα οποία είναι πλέον LED. Επίσης έχουμε ζάντες νέας σχεδίασης με περισσότερες ακτίνες και ένα πανέμορφο τελικό εξάτμισης με διπλή απόληξη. Το νέο CB, όπως και οι προηγούμενες γενιές, κρατάει ψηλά τον πήχη της ποιότητας. Η συναρμογή των υλικών και η βαφή των επιμέρους επιφανειών, δεν αφήνουν περιθώρια για παράπονα.
Παρότι φαν του 19ρη τροχού μπροστά καθότι με τη μηχανή μου μπαίνω και χώμα δεν νομίζω ότι στα μάτια πολλών συνιστά βελτίωση σε όλες τις επιφάνειες η αλλαγή αυτή.Με τον 17αρη οι αλλαγές κατεύθυνσης στη πόλη και στις επαρχιακές βόλτες είναι καλύτερες και το ύψος της μοτοσικλέτας πιο χαμηλό.Το 99% των ιδιοκτητών αυτών των μοντέρνων on off βλέπει χώμα μόνο στις φωτογραφίες.
Στο τεστ αυτό τα γράψατε όλα. Πράγματι εξαίρετο μηχανάκι χωρίς φανφάρες και υπερβολές. Η ιδανική επιλογή και για εμάς που έχουμε τα χρονακια μας και δεν θέλουμε σκούτερ ούτε για την πόλη. Ταξιδεύει άνετα , κάνει τα πάντα και από κάθε άποψη οικονομικό δηλαδή κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια. Προσθέτω μόνο ότι η ζελατίνα του ανεβαίνει μια θέση παραπάνω με εργαλεία. Ουσιαστικά είναι το νέο Transalp.
Ευχαριστώ.
Πρώην κάτοχος δύο Transalp 600 με πολλές
δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας.
Παρότι φαν του 19ρη τροχού μπροστά καθότι με τη μηχανή μου μπαίνω και χώμα δεν νομίζω ότι στα μάτια πολλών συνιστά βελτίωση σε όλες τις επιφάνειες η αλλαγή αυτή.Με τον 17αρη οι αλλαγές κατεύθυνσης στη πόλη και στις επαρχιακές βόλτες είναι καλύτερες και το ύψος της μοτοσικλέτας πιο χαμηλό.Το 99% των ιδιοκτητών αυτών των μοντέρνων on off βλέπει χώμα μόνο στις φωτογραφίες.
Με ένα 390 1000 ε φθηνότερο δεν έχει τύχη το κατά τα άλλα πολύ καλό αλλά βαρύ cb
Στο τεστ αυτό τα γράψατε όλα. Πράγματι εξαίρετο μηχανάκι χωρίς φανφάρες και υπερβολές. Η ιδανική επιλογή και για εμάς που έχουμε τα χρονακια μας και δεν θέλουμε σκούτερ ούτε για την πόλη. Ταξιδεύει άνετα , κάνει τα πάντα και από κάθε άποψη οικονομικό δηλαδή κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια. Προσθέτω μόνο ότι η ζελατίνα του ανεβαίνει μια θέση παραπάνω με εργαλεία. Ουσιαστικά είναι το νέο Transalp. Ευχαριστώ. Πρώην κάτοχος δύο Transalp 600 με πολλές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας.