Δίχως φανφάρες και ανούσιους εντυπωσιασμούς, το CB 500 X έχει βελτιωθεί αισθητά με στόχο να γίνει πιο περιπετειώδες, διατηρώντας παράλληλα όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το καθιστούν ως μια μοτοσικλέτα καθημερινής μετακίνησης, κατάλληλη για όλους. Με την προσθήκη του τροχού 19 ιντσών, οι εκτός δρόμου δυνατότητες έχουν αυξηθεί, με αποτέλεσμα το Χ να αποτελεί μια all-round μοτοσικλέτα που κάνει κυριολεκτικά τα πάντα καλά, εντός και εκτός δρόμου, όλη μέρα, κάθε μέρα. Θέλετε μια μοτοσικλέτα για να μπορείτε να οδηγείτε άνετα στην πόλη, με ευκολία που παραπέμπει σε παπί 500 κυβικών; Που να συγκεντρώνει τουριστικές δυνατότητες ώστε να ταξιδεύετε ξεκούραστα; Που δεν σας περιορίζει και συνεχίζει ακόμα και εκεί όπου τελειώνει η άσφαλτος; Και μάλιστα όλα αυτά με λογικό κόστος χρήσης και προσιτή τιμή; Το CB 500 είναι ένα απόλυτα τίμιο μοντέλο, με κόστος εφάμιλλο του απερχόμενου μοντέλου και αποτελεί την ζωντανή απόδειξη ότι η πλεονεξία δεν κοστίζει ακριβά.
CB 500 X | ||||
Κινητήρας | ||||
Τύπος | 4T, 2K, Υ/Ψ | |||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 471 | |||
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 67 Χ 66,8 | |||
Συμπίεση (:1) | 10,7 | |||
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 47/8600 | |||
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 4,4/6500 | |||
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός | |||
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 17,7 | |||
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 4,3 | |||
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 170+ | |||
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό | |||
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ., ΠΕ | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 150 | |||
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Prolink, ΠΕ 9 θέσεων | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 150 | |||
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ/310, 2Ε, ABS | |||
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/240, 1Ε, ABS | |||
Τροχοί - Ελαστικά | ||||
Ελαστικό Ε | 110/80-19 | |||
Ελαστικό Π | 160/60-17 | |||
Διαστάσεις / Βάρος | ||||
Μήκος (χλστ.) | 2155 | |||
Πλάτος (χλστ.) | 825 | |||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1445 | |||
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 830 | |||
Βάρος (κιλά) | 197 | |||
Εξοπλισμός | ||||
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο | |||
Τraction Control / Ρυθμ. | Ο/Ο | |||
Στροφόμετρο | Ν | |||
Immobilizer | Ν | |||
Yπολογιστής ταξιδιού | Ν | |||
Μερικός χιλιομετρητής | Ν | |||
Ένδειξη βενζίνης | Ν | |||
Δείκτης θερμοκρασίας | Ν | |||
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ο | |||
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ν/Ο | |||
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ο/N | |||
Πλάγιο σταντ | Ν | |||
Κεντρικό σταντ | Ν | |||
Χειρολαβές / Σχάρα | Ν/O | |||
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ν/Ν | |||
Μετρήσεις | ||||
0 - 50 (δευτερόλεπτα) | 1,95 | |||
0 - 100 (δευτερόλεπτα) | 6 | |||
60 - 120 (δευτερόλεπτα) 4η σχέση | 7,46 | |||
0 - 400 (μέτρα) | 14,9 (135,40) | |||
100 - 0 (μέτρα) | 43,2 |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Παρότι φαν του 19ρη τροχού μπροστά καθότι με τη μηχανή μου μπαίνω και χώμα δεν νομίζω ότι στα μάτια πολλών συνιστά βελτίωση σε όλες τις επιφάνειες η αλλαγή αυτή.Με τον 17αρη οι αλλαγές κατεύθυνσης στη πόλη και στις επαρχιακές βόλτες είναι καλύτερες και το ύψος της μοτοσικλέτας πιο χαμηλό.Το 99% των ιδιοκτητών αυτών των μοντέρνων on off βλέπει χώμα μόνο στις φωτογραφίες.
Με ένα 390 1000 ε φθηνότερο δεν έχει τύχη το κατά τα άλλα πολύ καλό αλλά βαρύ cb
Στο τεστ αυτό τα γράψατε όλα. Πράγματι εξαίρετο μηχανάκι χωρίς φανφάρες και υπερβολές. Η ιδανική επιλογή και για εμάς που έχουμε τα χρονακια μας και δεν θέλουμε σκούτερ ούτε για την πόλη. Ταξιδεύει άνετα , κάνει τα πάντα και από κάθε άποψη οικονομικό δηλαδή κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια. Προσθέτω μόνο ότι η ζελατίνα του ανεβαίνει μια θέση παραπάνω με εργαλεία. Ουσιαστικά είναι το νέο Transalp. Ευχαριστώ. Πρώην κάτοχος δύο Transalp 600 με πολλές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας.