Ευρήχωρη σέλα, αλλά σκληρή σε πολύωρη χρήση.

Ο πίνακας οργάνων είναι όμοιος με του Ninja 650 με το μεγάλο στροφόμετρο να είναι στο κέντρο. Η άσπρη άκρη της βελόνας όμως δεν ξεχωρίζει εύκολα ανάμεσα στους άσπρους αριθμούς.

Εργονομία – Aνεση

Η Ninja 400 θέλει να αποδείξει ότι μια sport μοτοσυκλέτα μπορεί να είναι και χρηστική, αρχίζοντας από την θέση οδήγησης η οποία δεν είναι όσο επιθετική θα περίμενες κοιτάζοντάς  τη. Οι πιο παρατηρητικοί βέβαια θα προσέξουν ότι τα κλιπ ον είναι τοποθετημένα πάνω από την άνω πλάκα του πιρουνιού και αρκετά κοντά στο σώμα,  δημιουργώντας μια αρκετά όρθια στάση που δεν κουράζει τα χέρια, ιδανική για καθημερινή μετακίνηση.  
Σε πολύωρη χρήση αυτό που ίσως ενοχλήσει είναι η αρκετά σκληρή σέλα, η οποία έχει ελαφριά κλίση προς τα εμπρός, αλλά χαμηλό ύψος (786 χιλ από το έδαφος) βοηθώντας στο να πατούν με ευκολία και τα δύο τους πόδια στο έδαφος αναβάτες κάθε αναστήματος. Τα μαρσπιέ βρίσκονται αρκετά μπροστά και χαμηλά, χαρίζοντας πόντους στην άνεση του αναβάτη, που μόνο σε περιβάλλον πίστας θα διαπιστώσει ότι θα ήθελε να βρίσκονται πιο ψηλά. Έτσι λοιπόν έπρεπε να γίνει αναγκαστικά ένας συμβιβασμός, αλλά καθώς δεν μιλάμε αποκλειστικά για αγωνιστική χρήση, η Kawasaki φαίνεται να επέλεξε τον σωστό.

Ο πίνακας οργάνων, όμοιος με το Ninja 650, συνδυάζει ψηφιακές και αναλογικές ενδείξεις, με το μεγάλο στροφόμετρο να κατέχει κεντρικό ρόλο. Αριστερά του βρίσκονται οι προειδοποιητικές λυχνίες και δεξιά η οθόνη LCD με το ταχύμετρο, την ένδειξη επιλεγμένης ταχύτητας και όλες τις απαραίτητες ενδείξεις που μπορεί να χρειαστείς, χωρίς να λείπει το shift light και η ένδειξη eco, η οποία εμφανίζεται όταν οδηγείς οικονομικά. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ