Αρκετά ευρύχωρη η σέλα του αναβάτη όχι όμως και του συνεπιβάτη που κινείται σε supersport πρότυπα

Η TFT οθόνη δεν εντυπωσιάζει με τις διαστάσεις της, είναι όμως ευανάγνωστη ώστε να προλαβαίνεις να βλέπεις τα χιλιόμετρα που αλλάζουν με καταιγιστικούς ρυθμούς.

Η περιήγηση στο απλό μενού γίνεται εύκολα μέσω των διακοπτών στο τιμόνι, οι οποίοι φιλοξενούν και το κουμπί για την ενεργοποίηση του cruise control

Η περιήγηση στο απλό μενού γίνεται εύκολα μέσω των διακοπτών στο τιμόνι, οι οποίοι φιλοξενούν και το κουμπί για την ενεργοποίηση του cruise control

Ανεση – Εργονομία

Όσο άγριο και αν φαίνεται με την πρώτη ματιά, όταν κάτσεις στη σέλα του θα εκπλαγείς από το πόσο φιλόξενο είναι. Η θέση οδήγησης είναι αρκετά όρθια, χωρίς άβολες γωνίες για τα πόδια, ενώ το τιμόνι είναι σχετικά στενό για τα δεδομένα των streetfighter και βρίσκεται κοντά στα χέρια διαθέτοντας μια ελαφρά κλίση προς τα πίσω. Το ρεζερβουάρ των 19 λίτρων κρύβει τον όγκο του και δύσκολα καταλαβαίνεις ότι βρίσκεσαι πάνω σε ένα θηρίο 200 ίππων. Η σέλα στα 830 χιλ από το έδαφος δεν πρόκειται να προβληματίσει με το ύψος της αλλά ούτε και με το αφρώδες της που καλύπτει τις απαιτήσεις της κατηγορίας. Ο συνεπιβάτης κάθεται πιο ψηλά σε μια ξεκάθαρα σπορ θέση, αφού η άνεση δεν πρόκειται να τον απασχολήσει, όταν θα παλεύει να κρατηθεί από πάνω σου στη φάση της επιτάχυνσης…
 
Σε αντίθεση με το H2 που διαθέτει και αναλογικό στροφόμετρο,ο πίνακας οργάνων του ZH2 αποτελείται εξολοκλήρου από μια ψηφιακή έγχρωμη TFT οθόνη η οποία δεν σε κερδίζει με το μέγεθός της,είναι όμως ευανάγνωστη μεπληθώρα ενδείξεων και δύο απεικονίσεις. Μέσα από αυτήν, μπορείς να βρεις πληροφορίες που περιλαμβάνουν ακόμα και τις μοίρες κλίσης ή να αλλάξεις τις ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας (οι επιλογές σου παραμένουν ακόμα και αν σβήσεις τον κινητήρα) χωρίς να χρειάζεται να αφήσεις τα χέρια σου από το τιμόνι, αφού όλα γίνονται μέσω των διακοπτών πάνω σε αυτό. Επιπρόσθετα μπορείς να κατεβάσεις στο smartphone σου την πλατφόρμα Rideology της Kawasakiκαι να συνδεθείς με το ZH2για να διαχειριστείς τις κλήσεις σου, να επέμβεις στις ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας ή να αναλύσεις ταδεδομένα από τη διαδρομή που ακολούθησες. Κερασάκι στην τούρτα το cruise control που βρίσκεται εκεί περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους, μήπως και το μυαλό σου συνηθίσει στην ιδέα ότι μπορείς να ταξιδεύεις και με φυσιολογικές ταχύτητες…
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ