Το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Showa χαρίζει την πληροφόρηση που θέλεις στη sport οδήγηση, ενώ τα φρένα της Brembo έχουν δύναμη και αρχικό δάγκωμα για να σταματήσουν τη μοτοσυκλέτα από κάθε ταχύτητα

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Για να φανεί αντάξιο στην ωμή δύναμη του κινητήρα, η Kawasaki σχεδίασε ένα πλαίσιο-υποπλαίσιο  από ατσάλινο χωροδικτύωμα, προσφέροντας τα επιθυμητά επίπεδα ακαμψίας αλλά και ευελιξίας.Έτσι, σε κάθε σημείο έχουν χρησιμοποιηθεί σωλήνες διαφορετικού πάχους και διαμέτρου, ενώ η ανοιχτή σχεδίασή του συμβάλλει στην άμεση απαγωγή θερμότητας από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, θυμίζοντας το H2.Αυτό που διαφέρει εντελώς στο γυμνό μοντέλο είναι το αλουμινένιο ψαλίδι. Το ZH2 δεν διαθέτει μονόμπρατσο αλλά ένα συμβατικό,παρόμοιο με τα supersport μοντέλα της εταιρίας, το οποίο εδράζεται στο πίσω μέρος του κινητήρα για εξοικονόμηση βάρους. Ζυγίζοντας 239 κιλά γεμάτο, σίγουρα το ZH2 δεν είναι το πιο ελαφρύ streetfighter,αλλά αυτός δεν είναι και ο σκοπός του.

    Στον τομέα των αναρτήσεων, συναντάμε το πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ SSF-BPτης Showaκαθώς και ρυθμιζόμενο αμορτισέρ από την ίδια εταιρία το οποίο εδράζεται με μοχλικό, ενώ τα φρένα έχει αναλάβει η Brembo.Μπροστά συναντάμε τις γνωστές τετραπίστονες μονομπλοκ δαγκάνες Μ4.32, με τρόμπα της Nissin και δύο δίσκους 290 χιλ και στο πίσω μέρος έναν δίσκο 226χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα. Όπως προαναφέραμε το cornering ABS (KIBSKawasaki Intelligent anti-lock Brake System) παίρνει δεδομένα από την IMU, φροντίζοντας ώστε τα Pirelli Diablo Rosso III που φορά το ΖΗ2 να μην μπλοκάρουν ποτέ.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ