Μοναδικό το σύστημα της Piaggio εμπρός, εδώ και 30 χρόνια. Τα φρένα απέδωσαν σε αναμενόμενο επίπεδο ισχύος και αίσθησης.

    Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

    Σήμα κατατεθέν των MP3 είναι η εμπρός ανάρτηση «αρθρωτού τετραπλεύρου», με τους δύο τροχούς, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2006. Το MP3 500 HPE χρησιμοποιεί δύο τροχούς διαμέτρου 13 ιντσών, με το σύστημα να προσφέρει χαρακτηριστικά ημιανεξάρτητης ανάρτησης στις κακοτεχνίες του δρόμου και, φυσικά, την δυνατότητα κλίσης στις στροφές. Η εμπρός ανάρτηση φέρει –όπως πάντα- και σύστημα κλειδώματος στην όρθια θέση, κατά την στάση ή την στάθμευση. Δύο αμορτισέρ εμπρός αναλαμβάνουν την απόσβεση των οδικών κακοτεχνιών. Στο πίσω μέρος, χρησιμοποιούνται δύο αμορτισέρ της Kayaba, ρυθμιζόμενα σε προφόρτιση ελατηρίου αλλά και σε απόσβεση επαναφοράς προσφέροντας την δυνατότητα προσαρμογής στα μέτρα και τις απαιτήσεις του αναβάτη. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από 3 δίσκους, διαμέτρου 258 χιλιοστών για τους εμπρόσθιους και 240 για τους οπίσθιους. Για τον πίσω τροχό υπάρχει και χειρόφρενο, που σε συνδυασμό με το κλείδωμα της ανάρτησης επιτρέπει άμεση στάθμευση χωρίς την χρήση του κεντρικού σταντ. Το πεντάλ φρένων ενεργοποιεί και τους 3 δίσκους μαζί, διαμοιράζοντας κατάλληλα την ισχύ μεταξύ τους, ενώ το ABS είναι στον βασικό εξοπλισμό του MP3 500 Sport Advanced.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ