Το GP125 είναι κατεξοχήν αστικό, με την εργονομία του να συνδέεται με το στυλ του και τις μικρές διαστάσεις του. Ο αναβάτης κάθεται εντελώς «πάνω» στο scooter, με το τιμόνι στο ύψος της μέσης του και τα πόδια σε ορθή γωνία. Το στενό τιμόνι όμως δεν αποτελεί τροχοπέδη στην εργονομία καθώς δεν κουράζει τα χέρια, ενώ παράλληλα συμβάλλει στην ευκολία οδήγησης και την ευελιξία του GP125 στην πόλη. Η επίπεδη ποδιά είναι αρκετά μεγάλη αφήνοντας χώρο και για κάποια τσάντα ή μικρή βαλίτσα, ενώ μόνο αναβάτες που ξεπερνούν το 1.80 θα δουν ότι το τιμόνι θα ακουμπήσει στα πόδια τους, στο «τέρμα» του. Η μέτριας σκληρότητας σέλα αποδείχθηκε άνετη ακόμα και στην πολύωρη χρήση, με το σχήμα της να επιτρέπει ελαφρές κατά μήκος μετακινήσεις του αναβάτη χωρίς να σε «κλειδώνει» σε συγκεκριμένο σημείο. Ο συνεπιβάτης έχει μια μικρότερη σέλα στην διάθεσή του, αλλά παράλληλα και άπλετο χώρο για τα πόδια του αλλά και την πίσω σχάρα να «ντουμπλάρει» ως χειρολαβή.
Στα των αποθηκευτικών χώρων, το GP125 προσφέρει ένα ντουλαπάκι στην ποδιά, το οποίο κλειδώνει και είναι και αρκετά ευρύχωρο για τοποθέτηση αντικειμένων. Στο εσωτερικό του υπάρχει και μια παροχή ρεύματος USB για τις ηλεκτρονικές συσκευές σας, ενώ ακριβώς από πάνω του υπάρχει ένας γάντζος. Το μοντέλο δεν έχει κάποιον χώρο κάτω από την σέλα για κράνος και άλλα αντικείμενα, όπως τα περισσότερα scooters της σημερινής εποχής και αυτό επαφίεται στην σχεδίαση του και τον στιλιστικό του προσανατολισμό: θυσιάζοντας εν μέρει την εργονομία για την εξωτερική εμφάνιση, με τα μηχανικά μέρη να σκεπάζονται πλήρως (Swan design). Κάτω από την σέλα, λοιπόν, συναντάμε μόνο την τάπα του ρεζερβουάρ καυσίμου, ενώ ιδιαίτερη εντύπωση μας προξένησε το γεγονός ότι η σέλα παραμένει κλειστή χάρη σε 6… βεντούζες που «πιάνουν» στο μεταλλικό περίβλημα του scooter! Ο αναβάτης, για να την ανοίξει, απλά την τραβά προς τα πάνω χωρίς να χρησιμοποιεί το κλειδί ή άλλο μηχανισμό, με χαρακτηριστική ευκολία –αρκεί οι βεντούζες να διατηρήσουν και την λειτουργικότητα τους σε βάθος χρόνου, μετά από πολλά ανοίγματα. (οι βεντούζες είναι μόνο στην διθέσια έκδοση, καθώς η μονοθέσια έχει μηχανισμό με άγκιστρο και μπουτόν απασφάλισης).
Την απεικόνιση των ενδείξεων αναλαμβάνει μια οθόνη LCD, η οποία είναι αρκετά μικρού μεγέθους αλλά αρκετά ευανάγνωστη, μιας και απεικονίζει όσα χρειάζονται. Συγκεκριμένα, μιλάμε για ένδειξη ταχύτητας, στροφών κινητήρα, στάθμης καυσίμου και μερικού/ολικού χιλιομετρητή. Για να εναλλάξει κανείς τους δύο χιλιομετρητές, πρέπει να ανοίξει το ντουλαπάκι και να πατήσει το κόκκινο πλήκτρο που θα βρει εκεί: ένα σημείο στο οποίο η απαίτηση για σχολαστικό φινίρισμα λειτούργησε κατά της εργονομίας, αποτρέποντας την χρήση ενός κουμπιού κάπου κοντά στην μικρή οθόνη ή ανάμεσα στα υπόλοιπα χειριστήρια. Μιλώντας για αυτά, ο αναβάτης θα βρει ό, τι περιμένει χωρίς κάτι παραπάνω αλλά και χωρίς καμία έλλειψη.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr