Στην Βρετανία των Mods, το scooter σήμαινε την ξέγνοιαστη και εύκολη μετακίνηση, αλλά και την ισχυρή δήλωση της προσωπικότητας του αναβάτη του. Το Royal Alloy έρχεται να καλύψει και τις δύο ανάγκες αυτές, στην σημερινή εποχή και, από τα πρώτα λεπτά στην σέλα του, κάνει σαφή τον ευκολοδήγητο του χαρακτήρα. Ο κινητήρας λειτουργεί χωρίς κραδασμούς και θόρυβο και με το άνοιγμα του γκαζιού, το GP125 κυλά στο δρόμο με πολυτελή, premium τρόπο. Το ζύγισμα του μοντέλου είναι προσεγμένο και η σταθερότητα του στην ευθεία εμπνέει εμπιστοσύνη. Η ευελιξία του και η απόκριση στις εντολές του τιμονιού είναι «κοφτερές» σαν ξυράφι, σε βαθμό που απαιτεί μια μικρή συνήθεια! Πράγματι, οι τροχοί των 12 ιντσών και το ιδιαίτερα άκαμπτο πλαίσιο και εμπρός σύστημα, οδηγούν σε μια έντονη ανταπόκριση στους χειρισμούς, όταν όμως την συνηθίσετε, θα… εξαφανίζεστε στο πυκνό μποτιλιάρισμα, σαν να ήσασταν νερό σε αυλάκι.
Ο κινητήρας των 125 κυβικών, όπως είπαμε και παραπάνω, δεν ξεχωρίζει στο επίπεδο των επιδόσεων παρέχοντας αρκετή ισχύ για τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης. Λίγο παραπάνω άνοιγμα του γκαζιού είναι επιθυμητό στις εκκινήσεις, ενώ ένας βαθμός ζωηράδας εμφανίζεται αν δουλέψετε τον κινητήρα με το γκάζι κοντά στο τέρμα. Στις ενδιάμεσες και μακράν συνηθέστερες συνθήκες, ο κινητήρας παρέχει ήπια την ισχύ του έχοντας και περιθώριο για κάτι όπως μια προσπέραση η μια ανάγκη στιγμιαίας επιτάχυνσης. Χάρη στην ρύθμιση της μετάδοσης του, λειτουργεί σε αρκετά υψηλές στροφές θυμίζοντας ηχητικά τα δίχρονα retro scooters και δίνοντας έτσι ένα ακόμα αισθητικό στοιχείο στο GP 125.
Οι αναρτήσεις απορροφούν τις περισσότερες οδηγικές ανωμαλίες με επιτυχία χωρίς να τις «μεταφέρουν» στον αναβάτη, με τα όριά τους να έρχονται σε μεγάλα εγκάρσια «σαμαράκια» ή αντίστοιχα βυθίσματα. Το εμπρός σύστημα με τα 2 αμορτισέρ πράγματι εμφανίζει διαφορά υπέρ της ποιότητας κύλισης, μιας και προσδίδει πιο στιβαρή αίσθηση στο τιμόνι στην ευθεία, ενώ η μεγάλη διαφορά γίνεται ορατή στην πέδηση: Το μπροστινό δεν «βουτάει» στο απότομο φρένο, αυξάνοντας κατακόρυφα την αίσθηση ασφάλειας του συστήματος. Μιλώντας για φρένα, οι δύο δίσκοι του GP125 κάνουν εξαιρετική δουλειά με μεγάλη δύναμη και κορυφαία αίσθηση, για τα δεδομένα ενός scooter. Έτσι, παρά την απουσία ABS, ο αναβάτης δύσκολα θα οδηγηθεί σε καταστάσεις μπλοκαρίσματος, έχοντας τον πλήρη έλεγχο της πέδησης ανά πάσα στιγμή. Με όλες αυτές τις αρετές, το GP125 κατεβαίνει «οπλισμένο και έτοιμο» στο απαιτητικό περιβάλλον της πόλης, η οποία ζητά ευελιξία, σταθερότητα και υψηλή ενεργητική ασφάλεια. Θα οδηγηθεί εύκολα από αναβάτες οποιασδήποτε ηλικίας, φύλου και εμπειρίας κάνοντας τις αστικές διαδρομές ευχάριστες και στιλάτες.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr