Ο μονοκύλινδρος των 125 κυβικών προέρχεται από την SYM και εστιάζει στην οικονομία και στην εύκολη στην χρήση απόδοση της ισχύος του.

    Κινητήρας

    Για το GP125, η Royal Alloy συνεργάστηκε με την SYM και εξασφάλισε τον κινητήρα των 124,6 κυβικών που η τελευταία τοποθετεί και στα δικά της μοντέλα. Ο εν λόγω κινητήρας είναι αερόψυκτος και 2βάλβιδος και τροφοδοτείται με ψεκασμό καυσίμου. Επίσημες τιμές ισχύος-ροπής για τον κινητήρα δεν είναι διαθέσιμες ακόμη, αλλά η εταιρεία μας πληροφόρησε ότι μιλάμε για περίπου 10 ίππους, μια επίδοση που το τοποθετεί στα επίπεδα της κατηγορίας. Σε συνδυασμό με την ρύθμιση της CVT μετάδοσης, ο κινητήρας έχει ως προτεραιότητα την ήπια αστική λειτουργία, χωρίς να ξεχωρίζει στο επίπεδο των επιδόσεων. Στις μετρήσεις μας, το GP 125 έφτασε μέχρι τα 85 χλμ/ώρα πραγματικής τελικής (λίγο πάνω από τα 100 στο κοντέρ), ενώ τα 60 χλμ/ώρα από στάση έρχονται σε 12 δευτερόλεπτα. Χάρη σε αυτό τον ήπιο χαρακτήρα του μοτέρ, όμως, ο αναβάτης επωφελείται από ευκολία οδήγησης και ομαλή απόδοση της ισχύος, κάτι που θα εκτιμήσουν και οι νεαροί κάτοχοι του GP125. Στον τομέα της κατανάλωσης, το μοντέλο «ζήτησε» τα λογικά 3,1 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, όμως χάρη στο ρεζερβουάρ των 11 λίτρων, η θεωρητική αυτονομία ξεπερνά τα 350 χιλιόμετρα, ένα εντυπωσιακό νούμερο από κάθε άποψη.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ