Μια πραγματική χρονομηχανή, το Royal Alloy GP125 κλέβει της εντυπώσεις με την πρώτη, όπου και αν βρεθείτε. Οι χαρακτηριστικές σχεδιαστικές γραμμές του θυμίζουν, καθόλου τυχαία, τα Lambretta της δεκαετίας του 1960, τα οποία συνδέθηκαν άρρηκτα με την Αγγλική «mod» κουλτούρα, με την πνευματική ιδιοκτησία της σχεδίασης του scooter να ανήκει πλέον εξολοκλήρου στην Royal Alloy. Tι ήταν όμως οι Mods; Πρόκειται για ένα κίνημα που ξεκίνησε από τους Αγγλους νέους το 1958 και διήρκησε πάνω από μια δεκαετία. Πρωταγωνιστές του ήταν τα ιταλικά scooters της εποχής, που κατέκλυσαν την Αγγλία και δέχονταν πολλές μετατροπές από τους αναβάτες τους, αποκτώντας στην ουσία μια νέα ταυτότητα στην νέα τους «πατρίδα». 60 χρόνια μετά, η σχεδίαση του GP125 είναι τρομερά πιστή στα αυθεντικά scooters και η προσοχή στην λεπτομέρεια είναι υπεράνω κριτικής. Η ποδιά και το εμπρός μέρος ξεχειλίζουν κομψότητα, ενώ το πίσω μέρος συμπληρώνει αρμονικά τις ρετρό σχεδιαστικές γραμμές χάρη στην «καλυμμένη» του εμφάνιση. Όπως συνηθιζόταν και στα scooters της Mod κουλτούρας, η Royal Alloy στόλισε το μοντέλο με πολλές λεπτομέρειες φινιρίσματος, όπως τα λογότυπα στην ποδιά και τα πλαϊνά καπάκια, πολλά τμήματα από χρώμιο, custom style σέλα και ρετρό γκριπ.
Εκεί που η Royal Alloy διαφοροποιείται σημαντικά από τον μέσο όρο, είναι στην φιλοσοφία κατασκευής των scooter της, τα οποία φτιάχνει σχεδόν εξολοκλήρου από μέταλλο. Εκτός από το εμπρός φτερό, την γραβάτα και το ντουλαπάκι, που είναι πλαστικά για λόγους προδιαγραφών ασφαλείας, το scooter είναι φτιαγμένο από φύλλα σιδήρου, ενώ το περίβλημα του τιμονιού είναι αλουμινένιο. Ως αποτέλεσμα, το GP125 χαρακτηρίζεται από εντυπωσιακή ποιότητα κατασκευής και θέτει νέα δεδομένα για την κατηγορία του και το επίπεδο τιμής του. Παράλληλα, η σέλα επενδύεται σε πραγματικό δέρμα, ενώ τα χειριστήρια και οι διακόπτες στο τιμόνι δεν δέχθηκαν εκπτώσεις, διατηρώντας υψηλό το επίπεδο. Η συναρμολόγηση των τμημάτων έχει δεχθεί την δέουσα προσοχή, ενώ η θαυμάσια βαφή προσφέρεται για… σεμινάρια. Τέλος, τριγμοί δεν θα σας απασχολήσουν στο GP125 καθώς απουσιάζουν πλήρως.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr