To Royal Alloy GP125 φέρει ατσάλινο πλαίσιο, κρυμμένο επιμελώς κάτω από το μεταλλικό κοστούμι του: Πρόκειται για μια σωληνωτή μονή ραχοκοκαλιά, που γίνεται διπλή στο πίσω μέρος υποστηρίζοντας και τον κινητήρα. Στις αναρτήσεις, ενδιαφέρουσα τεχνική λύση αποτελεί το εμπρός σύστημα του GP125, που χρησιμοποιεί δύο υστερούντες βραχίονες και δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα στην προφόρτιση –κάτι μοναδικό για τα δεδομένα των ρετρό scooter. Έτσι, η Royal Alloy επιδιώκει να πετύχει καλύτερη ποιότητα κύλισης και χαρακτηριστικά αποτροπής βύθισης της ανάρτησης κατά το φρενάρισμα, σε σύγκριση με το σύνηθες τηλεσκοπικό εμπρός πιρούνι. Πίσω, το GP125 φέρει ένα αμορτισέρ, το οποίο επίσης ρυθμίζεται στην προφόρτιση. Στα φρένα, έχουμε ένα σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS, με δίσκους τόσο εμπρός όσο και πίσω. Μια δαγκάνα 3 εμβόλων εργάζεται εμπρός και μία 2 πιστονιών πίσω, ενώ το σύστημα φέρει και ατσάλινες σωληνώσεις υψηλής πίεσης για καλύτερη αίσθηση στις μανέτες. Στις μετρήσεις μας, η ακινητοποίηση πανικού από 60 χλμ/ώρα χρειάστηκε 19,5 μέτρα απόστασης.