Δυνατός και όμορφος ο ήχος που απελευθερώνει το τελικό, αντίστοιχος after market εξατμίσεων.

Δυνατός και όμορφος ο ήχος που απελευθερώνει το τελικό, αντίστοιχος after market εξατμίσεων.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα

    Το πλαίσιο είναι ατσάλινο, κλειστό σωληνωτό και η εντυπωσιακή στιβαρότητά του δείχνει ότι μπορεί να αντέξει και πολύ μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις. Στο τομέα των αναρτήσεων έχουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών εμπρός που δίνει διαδρομή 250 χιλιοστών με τα καλάμια να προστατεύονται από πλαστικά καλύμματα. Πίσω συναντάμε μονό αμορτισέρ που συνδέεται με μοχλικό σύστημα. Ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και δίνει διαδρομή 260 χιλιοστά. Μπορεί το σετάρισμα των αναρτήσεων σε μια μοτοσυκλέτα με διπλό χαρακτήρα να είναι σπαζοκεφαλιά για τους κατασκευαστές, αλλά η SWM έχει κάνει πολύ καλή δουλειά, αφού η λειτουργία τους ισορροπεί ιδανικά μεταξύ ασφάλτου και χώματος.


    Kοινοποίησε το »

    Την πέδηση έχουν αναλάβει ένας δίσκος 260 χιλιοστών με 2πίστονη δαγκάνα εμπρός και ένας δίσκος 220 χιλιοστών πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου. Όλα τα σωληνάκια είναι υψηλής πίεσης και υπάρχει
    σύστημα συνδυασμένης πέδησης, που σημαίνει ότι όταν ο αναβάτης πατά το πίσω φρένο, μέρος της δύναμης πηγαίνει και στο εμπρός. Οι ζάντες δεν θα μπορούσαν να μην είναι ακτινωτές και η μοτοσυκλέτα της δοκιμής ήταν εφοδιασμένη με τα ποιοτικά και καθαρά χωμάτινα ελαστικά Anakee Wild της Michelin σε διάσταση 80/90-21 και 110/80-18 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »