Η ευελιξία και η ευκολία χειρισμών μέσα στην πόλη είναι κάτι που σε γενικές γραμμές περιμένεις από μια μοτοσυκλέτα 125 κυβικών και το RS 125 R τα πάει περίφημα στο αστικό περιβάλλον. Τα μόλις 117 κιλά που ζυγίζει στεγνό σου επιτρέπουν να εκτελείς με μεγάλη ευκολία ασκήσεις ισορροπίας ανάμεσα στα αυτοκίνητα και το ψηλό τιμόνι περνά πάνω από τους καθρέπτες τους. Για τις κακοτεχνίες και τις λακκούβες του δρόμου δεν χρειάζεται να ανησυχείς, αφού οι αναρτήσεις «καταπίνουν» τα πάντα, όντας ταυτόχρονα όσο σφικτές πρέπει, όταν αποφασίσεις να κινηθείς λίγο πιο σβέλτα. Τα ελαστικά επιτρέπουν μεγάλες κλίσεις στην άσφαλτο, παρά το γεγονός ότι έχουν σχεδιαστεί για χρήση σε χώμα. Πολύ θετικές εντυπώσεις άφησαν και τα φρένα που είναι προοδευτικά και αποτελεσματικά ταυτόχρονα, καθώς χρειάστηκαν 37 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 80 χιλιόμετρα την ώρα. Οι ενοχλητικοί κραδασμοί των μονοκύλινδρων κινητήρων δεν γίνονται αντιληπτοί στη συγκεκριμένη περίπτωση με τη «βελούδινη», τηρουμένων των αναλογιών, λειτουργία να διατηρείται και σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής. Η γραμμική παροχή της δύναμης και η ακρίβεια του ηλεκτρονικού ψεκασμού θα εκτιμηθούν από τον αρχάριο αναβάτη, ενώ δεν λείπει ούτε η σπιρτάδα με τα πρώτα 80 χιλιόμετρα από στάση να έρχονται σε 9,3 δευτερόλεπτα.
Αφήνοντας πίσω την άσφαλτο και μπαίνοντας σε χωματόδρομο, το RS 125 R βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον. Η επίπεδη και στενή σέλα σου επιτρέπει να μετακινείς το σώμα σου, πράγμα απαραίτητο στις εκτός δρόμου διαδρομές και η θέση βολεύει όταν οδηγείς όρθιος. Το στιβαρό πλαίσιο εμπνέει εμπιστοσύνη και σύντομα αρχίζεις να κινείσαι όλο και πιο γρήγορα δοκιμάζοντας νέα πράγματα. Όταν ξεθαρρέψεις αρκετά και αρχίσεις τα άλματα, θα διαπιστώσεις ότι λόγω των σχετικά μαλακών ρυθμίσεων, οι αναρτήσεις μπορεί να τερματίσουν, θυμίζοντάς σου ότι πρόκειται για μια entry level μοτοσυκλέτα. Κατά τα άλλα επιτελούν πολύ καλά το έργο τους φροντίζοντας οι τροχοί να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με το έδαφος. Η λειτουργία του CBS μπορεί να ξενίσει τους πιο σκληροπυρηνικούς λάτρεις του χώματος, που έχουν συνηθίσει να χρησιμοποιούν αρκετά το πίσω φρένο, όμως το φρενάρισμα παραμένει αποτελεσματικό σε κάθε τερέν.