Ο V2 των 645 κ.εκ. της Suzuki είναι απλά, ένας από τους καλύτερους κινητήρες μοτοσυκλέτας όλων των εποχών. Σπάνια συναντάς μια μονάδα ισχύος με τόσο ισορροπημένη απόδοση, ποιοτική λειτουργία και διαχρονικότητα. Ο κινητήρας ανανεώθηκε σημαντικά στο εσωτερικό του το 2016, αποκτώντας 60 καινούργια εξαρτήματα και συμβατότητα με τις Euro 4 προδιαγραφές. Το μοτέρ χρησιμοποιεί άνισα διαστήματα ανάφλεξης καθώς, σύμφωνα με την Suzuki, έτσι τονίζεται ο χαρακτήρας του προσθέτοντας στην εμπειρία οδήγησης. Υπάρχουν 2 μπουζί ανά κύλινδρο, ενώ τα πιστόνια φέρουν επίστρωση ρητίνης στα τοιχώματά τους και νέα ελατήρια σχήματος L, για μικρότερες τριβές και μεγαλύτερη στεγανότητα του θαλάμου καύσης, αντίστοιχα.
Η απόδοση του κινητήρα παραμένει στους 75 ίππους και 6,5 kgm ροπής, που αποδίδονται με μία εξαιρετική, για την κατηγορία, τιμή κατανάλωσης των 4,7 λίτρων καυσίμου στα 100 χιλιόμετρα. Ηλεκτρονικά συστήματα όπως traction control και χαρτογραφήσεις λάμπουν διά της απουσίας τους, ωστόσο υπάρχουν δύο πολύ λειτουργικά βοηθήματα: Το ένα είναι το «Low RPM Assist», που αυξάνει ελαφρώς τις στροφές του κινητήρα, όταν ο αναβάτης κινείται με χαμηλές σ.α.λ., χρησιμοποιώντας τον συμπλέκτη –ενεργοποιείται, όταν αφήσετε την μανέτα. Το άλλο, είναι το σύστημα Easy Start, με το οποίο ο κινητήρας εκκινεί με ένα στιγμιαίο πάτημα της μίζας μόνο, χωρίς να χρειαστεί ο αναβάτης να την κρατά πατημένη.