Οι διαστάσεις και η θέση οδήγησης δεν σε ξενίζουν όταν κάθεσαι στο 300R. Το βάρος των 140 κιλών (χωρίς υγρά), το μικρό πλάτος και το ύψος της σέλας που ανέρχεται στα 780χιλ από το έδαφος θα βοηθήσουν αρκετά τους βραχύσωμους ή τους νέους αναβάτες, οι οποίοι μπορούν να πατήσουν σταθερά τα πόδια στο έδαφος. Παρά την σπορ εμφάνιση, το σώμα δεν τοποθετείται σε σκυφτή, άβολη θέση, κάτι που σε συνδυασμό με το ικανοποιητικό αφρώδες της σέλας παίζει σημαντικό ρόλο ώστε να παραμένεις ξεκούραστος σε μεγάλες διαδρομές.
Απλή και ευανάγνωστη η LCD οθόνη, διαθέτει εκτός των βασικών και ένδειξη για την επιλεγμένη σχέση. Ακριβώς από κάτω βρίσκεται θύρα USB για φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών.
Το τιμόνι δεν δημιουργεί άβολες γωνίες για τα χέρια, ενώ το εργονομικό τρίγωνο ολοκληρώνεται από την θέση των μαρσπιέ που θα μπορούσαν να βρίσκονται και πιο χαμηλά, ώστε να ικανοποιούνται στο έπακρο ακόμη και αναβάτες με ύψος αρκετά μεγαλύτερο από τον μέσο όρο.
Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μία LCD οθόνη με λιτή σχεδίαση και ευανάγνωστες ενδείξεις ακόμη και κάτω από τον ήλιο, οι οποίες μεταβάλλονται με κουμπιά που βρίσκονται πάνω σε αυτή. Ξεχωρίζει η ένδειξη για την επιλεγμένη σχέση αλλά και η όψη αλουμινίου περιμετρικά. Κάτω από αυτήν βρίσκεται παροχή ρεύματος με θύρα USB, ώστε να μην μένεις ποτέ από μπαταρία στις ηλεκτρονικές σου συσκευές. Αν και η κατηγορία των γυμνών μοτοσυκλετών δεν φημίζεται για την άνεση του συνεπιβάτη, η Voge έχει φροντίσει για αυτόν. Έτσι στο πίσω μέρος συναντάμε πρακτικές χειρολαβές και αρκετά ευρύχωρη σέλα που επιτρέπει την ήπια συνύπαρξη δύο ατόμων πάνω στο 300R.
Ωραίο και κατατοπιστικό το βιντεάκι.Καλο θα ήταν να ακολουθήσουν και στις επόμενες παρουσιάσεις ανάλογα κλιπακια