Δεν συναντάς συχνά δύο δισκόφρενα σε μοτοσυκλέτα της κατηγορίας.

Δεν συναντάς συχνά δύο δισκόφρενα σε μοτοσυκλέτα της κατηγορίας.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις -Φρένα

    Το πλαίσιο του 300R τραβά τα βλέμματα των παρατηρητικών και όχι μόνο, αφού κατασκευάζεται από ατσάλινο χωροδικτύωμα. Μία λύση που συνήθως υιοθετούν μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες, αφού χαρακτηρίζεται για την μεγάλη του ακαμψία, συμβάλλοντας παράλληλα και στο μικρό βάρος του μοντέλου. Συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 35χιλ και ένα μονό αμορτισέρ το οποίο εδράζεται με μοχλικό, ενώ στον τομέα των φρένων ξεχωρίζουν οι δύο μπροστινοί δίσκοι, κάτι που επίσης δεν συναντάς στις μικρές κατηγορίες. 

    Για το ασφαλές φρενάρισμα σε όλες τις συνθήκες, η Voge συνεργάζεται με την Bosch, από την οποία προμηθεύεται το σύστημα ABS που επεμβαίνει και στους δύο τροχούς. Η διάμετρος αυτών είναι 17 ίντσες και εφοδιάζονται με ελαστικά διαστάσεων  110-70/17 και 150-60/17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
     

    Σελίδα 1Test: Voge 300R
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις -Φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    • ΓιαννηςΜ

      Ωραίο και κατατοπιστικό το βιντεάκι.Καλο θα ήταν να ακολουθήσουν και στις επόμενες παρουσιάσεις ανάλογα κλιπακια