Ο μονοκύλινδρος κινητήρας 292,4 κυβικών αποδίδει 29 ίππους αλλά και δυνατό ήχο από το τελικό που βρίσκεται χαμηλά.

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας 292,4 κυβικών αποδίδει 29 ίππους αλλά και δυνατό ήχο από το τελικό που βρίσκεται χαμηλά.

    Κινητήρας

    Η καρδιά του 300R είναι ένας μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας 292,4 κυβικών, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και απόδοση που αγγίζει τους 29 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. Ξεχωρίζει για τον δυνατό ήχο, με την μπάσα χροιά της εξάτμισης (βρίσκεται στο κάτω μέρος) να θυμίζει after market, ενώ η Voge έχει δώσει ιδιαίτερη προσοχή και στην εξάλειψη των κραδασμών, χρησιμοποιώντας αντικραδασμικό άξονα. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ψεκασμού, ενώ η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ φτάνει τα 16 λίτρα. Σε συνδυασμό με τη μέση κατανάλωση των 3,8 λίτρων χαρίζει μεγάλη αυτονομία που σε κάνει πραγματικά να ξεχνάς τις στάσεις στο βενζινάδικο. 

     

    Σελίδα 1Test: Voge 300R
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις -Φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    • ΓιαννηςΜ

      Ωραίο και κατατοπιστικό το βιντεάκι.Καλο θα ήταν να ακολουθήσουν και στις επόμενες παρουσιάσεις ανάλογα κλιπακια