Τα πρώτα στοιχεία που περιμένεις από μια μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας είναι η φιλικότητα και η ευχρηστία στην καθημερινή μετακίνηση. Δύο τομείς στους οποίους η 300R τα καταφέρνει εξαιρετικά, επιτελώντας με επιτυχία τα καθήκοντα της ως commuter. Η εύρυθμη λειτουργία του κινητήρα και η απουσία κραδασμών σε ταχύτητες πόλης, καθώς και το μικρό βάρος, κάνουν την καθημερινή μετακίνηση απλή υπόθεση, ακόμη και σε συνθήκες αυξημένης κίνησης. Το 300R ελίσσεται με χαρακτηριστική ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα, χωρίς το πλάτος του τιμονιού να ενοχλεί, ενώ η γεμάτη απόδοση στο μεσαίο φάσμα των στροφών σου επιτρέπει να επιταχύνεις χωρίς να ξεζουμίζεις τον κινητήρα μέχρι τον κόφτη.
Παρά τη σπορ εμφάνιση η παραμονή στη σέλα του δεν είναι κουραστική, αφού η ρύθμιση των αναρτήσεων αποσκοπεί και στην άνεση. Έτσι, απολαμβάνεις υψηλή ποιότητα κύλισης για τα δεδομένα της κατηγορίας, ώστε να διευρύνεις το πεδίο χρήσης του 300R και στον αυτοκινητόδρομο. Μπορεί το μικρό ζελατινάκι να έχει διακοσμητικό ρόλο χωρίς να σε προστατεύει από τα στοιχεία της φύσης, αλλά αυτό δεν αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα όταν κινείσαι με ταχύτητες κοντά στα 120-130χλμ/ώρα. Εκεί αισθάνεσαι άνετα τόσο εσύ όσο και η μοτοσυκλέτα, καθώς το κοντέρ της μπορεί να ξεπεράσει τα 150χλμ/ώρα σε ιδανικές συνθήκες. Μιλώντας για επιδόσεις, το 300R χρειάζεται 8 δλ. για το 0-100 και 4,9δλ. για να επιταχύνει από τα 40 -80χλμ/ώρα με 4η σχέση, ενώ σε 44,8 μέτρα ακινητοποιείται από τα 100χλμ/ώρα. Τα φρένα έχουν σωστή αίσθηση και αρκετή δύναμη για να επιβραδύνεις με ασφάλεια ακόμα και από την τελική του και αν ζητούσαμε κάτι παραπάνω, θα ήταν λιγότερη παρεμβατικότητα από το ABS. Όταν συναντήσεις δρόμο με στροφές, το 300R θα σου θυμίσει ότι φτιάχτηκε για να καλύψει ένα ευρύ φάσμα αναβατών. Όπως προαναφέραμε οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων αποσκοπούν και στην άνεση, οπότε όσοι αρέσκονται αποκλειστικά στη γρήγορη οδήγηση θα πρέπει να κάνουν κάποιες παραχωρήσεις. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι δυσκολεύεται να κινηθεί αξιοπρεπώς σε αυτές τις συνθήκες, αφού το στιβαρό πλαίσιο και το σωστό ζύγισμα είναι στο πλευρό σου ώστε να χαίρεσαι το 300R σε κάθε διαδρομή, ανεξάρτητα αν αυτή περιλαμβάνει κλειστές φουρκέτες ή μεγάλες ευθείες.
Ωραίο και κατατοπιστικό το βιντεάκι.Καλο θα ήταν να ακολουθήσουν και στις επόμενες παρουσιάσεις ανάλογα κλιπακια