Αν περάσει δίπλα σου το MT-10 και δεν το δεις, σίγουρα θα το ακούσεις αφού ο ήχος του διαφέρει αρκετά από τα συνηθισμένα. Υπεύθυνος για αυτό είναι ο γνωστός από το R1 τετρακύλινδρος σε σειρά 1000αρης κινητήρας με τον crossplane στρόφαλο, ο οποίος έχει δεχθεί τις απαραίτητες επεμβάσεις για να ταιριάξει στον χαρακτήρα του ΜΤ-10. Ανασχεδιασμένη κεφαλή, χαμηλότερη συμπίεση, νέα εισαγωγή, μικρότερες βαλβίδες εισαγωγής, μεγαλύτερο φιλτροκούτι, νέα πιστόνια και βαλβίδες, μπιέλες από ατσάλι και όχι τιτάνιο, ένα και όχι δύο μπεκ στους ανασχεδιασμένους θαλάμους καύσης, νέο σύστημα εξαγωγής και αύξηση της μάζας του στροφάλου κατά 40% είναι οι σημαντικότερες αλλαγές στο κινητήρα,καθώς η Yamaha δεν επέλεξε να φλερτάρει με τους 200 ίππους στην γυμνή της μοτοσυκλέτα. Το ζητούμενο ήταν η γεμάτη απόδοση και η ροπάτη λειτουργία στο χαμηλομεσαίο φάσμα στροφών, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στερείται δύναμης ψηλά. Το αντίθετο μάλιστα... Αρκεί ένα άνοιγμα του (ride by wire) γκαζιού για να καταλάβεις ότι οι 160 ίπποι στις 11.500 σ.α.λ μόνο λίγοι δεν είναι για γυμνή μοτοσυκλέτα... Το ΜΤ-10 διαθέτει μονόδρομο συμπλέκτη, 3 χάρτες απόδοσης και Traction Control 3 επιπέδων ώστε η ισχύς να περνά με ασφάλεια σε κάθε τύπο οδοστρώματος, ενώ πλέον το quickshifter διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό. Αύξησε την ισχύ της Yamaha MT-10 με φίλτρο DNA, τo πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.