Test: Yamaha MT-10

Test: Yamaha MT-10

Test: Yamaha MT-10

Test: Yamaha MT-10

Test: Yamaha MT-10

Η οικογένεια των ΜΤ είναι ιδιαιτέρα επιτυχημένη με επιλογές σε κάθε κυβισμό, μέχρι τα 1000 κυβικά του Yamaha MT-10, το οποίο έχει σκοπό να βάλει την σπορ οδήγηση και τον όρο streetfighter στην καθημερινότητά σου.

YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ

Τιμή: 14.900 ευρώ

+: Κινητήρας, ήχος, ευχρηστία 
-: Έλλειψη TFT οθόνης, θέση συνεπιβάτη

Ο κόσμος της μοτοσυκλέτας αποτελείται σε μεγάλο ποσοστό από λάτρεις των επιδόσεων και της γρήγορης οδήγησης, κάτι που όπως γνωρίζουμε αποτελεί προσόν των σύγχρονων  superbikes. Οι μοτοσυκλέτες όμως αυτής της κατηγορίας είναι οι πλέον ακατάλληλες για καθημερινή μετακίνηση, ενώ το κόστος τους στις περισσότερες περιπτώσεις ξεφεύγει  αρκετά, ειδικά όταν χρειάζεσαι δύο μοτοσυκλέτες στο γκαράζ. Ελάχιστοι είναι αυτοί που παραβλέπουν τις σκληρές σέλες και τα χαμηλά κλιπ ον όταν κινούνται στην πόλη… Για όλους τους υπόλοιπους την λύση έρχεται να δώσει μια κατηγορία αρκούντως  παρεξηγημένη. Τα Streetfighters δεν είναι απλώς γυμνές μοτοσυκλέτες με πολλή δύναμη για όσους αρέσκονται σε δημόσιους κανιβαλισμούς,  αλλά μελετημένες σπορ κατασκευές που έχουν την δυνατότητα να κινηθούν με αξιώσεις σε κάθε περιβάλλον από την πόλη μέχρι την πίστα. Μια τέτοια περίπτωση είναι και η ΜΤ-10 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά πριν 3 χρόνια. H ναυαρχίδα της επιτυχημένης σειράς MT δεν δανείζεται μόνο το μπλε χρώμα από την R1, αφού μέσα της εξακολουθεί να κρύβει αρκετά γονίδια από την πασίγνωστη Superbike της Yamaha…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ