Αρκεί ένα πάτημα της μίζας για να ζωντανέψει ο 1000άρης κινητήρας, και μερικές ξερογκαζιές για να σου φτιάξουν την μέρα πριν καν ανέβεις πάνω στη σέλα της. Ο ξεχωριστός ήχος είναι υπεύθυνος για αυτό, βάζοντάς σου ιδέες για το πού πρέπει να ξοδέψεις το επόμενο κομπόδεμα σου, καθώς με μια πιο ελεύθερη εξάτμιση το ΜΤ-10 πραγματικά σηκώνει τις… τρίχες σε κάθε πέρασμά του. Ο κινητήρας είναι ίσως από τα πιο ισχυρά χαρτιά της μοτοσυκλέτας ,αφού έχει παντού και πάντα δύναμη, ικανή να την εκτοξεύσει μπροστά με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο. Δεν υπάρχουν πολλές εργοστασιακές μοτοσυκλέτες που μπορούν να σηκώσουν τον μπροστινό τροχό στον αέρα από τα 150χλμ/ώρα με 5η… Όπως καταλαβαίνεις οι σούζες είναι καθημερινό φαινόμενο και πραγματοποιούνται πανεύκολα ακόμα και με το Traction Control ενεργοποιημένο, καθώς στη θέση 1 περιορίζει μόνο τα γλιστρήματα του πίσω τροχού. Η λειτουργία του είναι γλυκιά και δεν χαρακτηρίζεται από απότομα-ενοχλητικά κοψίματα, ενώ ο crossplane στρόφαλος συμβάλλει σε αυτό έχοντας τον τρόπο να περνά την δύναμη στον δρόμο ακόμα και όταν η άσφαλτος χαρακτηρίζεται από την ελληνική ποιότητα. Φυσικά αν το απενεργοποιήσεις (πρέπει να ακινητοποιηθείς πρώτα) η δύναμη δεν δυσκολεύεται να σπάσει την πρόσφυση και να λιώσει το πίσω ελαστικό…
Η απόκριση του γκαζιού είναι άμεση αλλά αρκετά απότομη ειδικά στους χάρτες Α και Β, οπότε ο standard είναι ο πιο απολαυστικός για όλα τα είδη οδήγησης. Οι 160 ίπποι κάνουν το 0-100 σε μόλις 3.3¨, ενώ αν επιμείνεις το κοντέρ δεν δυσκολεύεται να ξεπεράσει τα 265χλμ/ώρα. Στις υψηλές ταχύτητες το MT-10 είναι απόλυτα σταθερό παρά το μικρό του μεταξόνιο, όμως όπως σε κάθε μοτοσυκλέτα της κατηγορίας το κεφάλι σου πρέπει να εφάπτεται με το ρεζερβουάρ για να προστατεύεται στοιχειωδώς από το μικρό ζελατινάκι και να μην ξεκολλήσει. Καταπίνει λοιπόν κάθε απόσταση σε ελάχιστο χρόνο, αλλά εξίσου γρήγορα αδειάζει και το 17 λίτρων ρεζερβουάρ, αφού δύσκολα θα αντισταθείς και θα κρατήσεις το γκάζι κλειστό όταν βρίσκεσαι πάνω του. Έτσι σπάνια θα δεις την μέση κατανάλωση να πέφτει κάτω από τα 8 λίτρα/100χλμ, εκτός να αρέσκεσαι στα ταξίδια με το cruise control ενεργοποιημένο.
Μπορεί να κινείται άνετα στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες κοντά στα 140χλμ/ώρα, όμως απέραντες ευθείες και streetfigter είναι δύο λέξεις αντικρουόμενες. ¶λλωστε υπάρχουν τόσα μέρη που μπορείς να χαρείς το MT-10. Στο αστικό περιβάλλον της καθημερινότητας θα απολαύσεις τον ελαστικό κινητήρα που σου επιτρέπει να βολτάρεις ακόμα και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες , αλλά εκεί που πραγματικά το MT-10 εντυπωσιάζει είναι στις στροφές, αφού τα αγωνιστικά γονίδια του R1 ξεπροβάλλουν σε κάθε ευκαιρία. Το σωστό ζύγισμα και το κοντό μεταξόνιο το κάνουν να πλαγιάζει με ευκολία, ενώ οι αναρτήσεις σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο σε πληροφορούν σωστά κάθε στιγμή ακόμα και στο όριο. Τα φρένα έχουν πολλή δύναμη (χωρίς η αίσθηση τους να εντυπωσιάζει) και η θέση οδήγησης επιτρέπει να τοποθετείς το σώμα σου όπως θέλεις ώστε το ξύσιμο των γονάτων να είναι φυσικό επακόλουθο στη γρήγορη οδήγηση. Και το MT-10 έχει όλα τα εφόδια για να κινηθεί πολύ γρήγορα σε κάθε ασφάλτινο τερέν. Τόσο στον δρόμο, όσο και στην πίστα όπου μπορεί άνετα να γυρίσει σε χρόνους που θα ζήλευαν πολλές μοτοσυκλέτες με φέρινγκ, κρατώντας ταυτόχρονα τον αναβάτη πολύ πιο ξεκούραστο σε σχέση με τις σύγχρονες superbikes.