Θα εξοπλίσει η Honda το Rebel με E-clutch;
Συνεχίζει την “εξάπλωση” του E-Clutch στα μοντέλα της
Σχεδιάζει να το φορέσει σε όλα τα "fun" μοντέλα
Στρατηγική η κίνηση του E-clutch στις entry level μοτοσυκλέτες
Ενδεχομένως να το δούμε και στις μεγαλύτερες εκδόσεις του Rebel
HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!
Συνεχίζει την “εξάπλωση” του E-Clutch στα μοντέλα της
To E-clutch της Honda έχει εγκατασταθεί στα CBR 650R και CB 650R δείχνοντας την σπορ πλευρά του. Ο νέος ηλεκτρονικός συμπλέκτης της Honda βοηθάει τον αναβάτη να πραγματοποιεί τις αλλαγές ταχυτήτων χωρίς να χρειάζεται η χρήση της μανέτας του συμπλέκτη η οποία όμως εξακολουθεί να υπάρχει στον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας. Η Honda ετοιμάζεται να κάνει ακόμα ένα διάσημο μοντέλο της ακόμα πιο φιλικό προς τον αναβάτη και αυτό δεν είναι άλλο από το Rebel.
Σχεδιάζει να το φορέσει σε όλα τα fun μοντέλα
Σύμφωνα με τον ιαπωνικό τύπο το Rebel 250 θα μπορούσε να είναι το επόμενο μοντέλο το οποίο θα φορέσει την τεχνολογία του E-clutch κάνοντας το ακόμα πιο δημοφιλές στην ιαπωνική αγορά μιας και είναι υψηλά στις προτιμήσεις των αρχάριων αναβατών. Σε δηλώσεις του ο γενικός διευθυντής της Honda Minoru Kato, αναφέρει ότι το E-clutch πρόκειται να εγκατασταθεί σε όλα τα “fun” μοντέλα της Honda οπότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να εξοπλιστεί και το Rebel με την νέα τεχνολογία.
Στρατηγική η κίνηση του E-clutch στις entry level μοτοσυκλέτες
Υπό την πίεση του ανταγωνισμού στην κούρσα των νέων τεχνολογιών έχουμε δει και άλλους μεγάλους κατασκευαστές όπως η BMW, η Υamaha και σύντομα η ΚΤΜ, να αναπτύσσουν αντίστοιχης τεχνολογίας κιβώτια ταχυτήτων. Με βάση αυτό η Honda θέλοντας να αποκτήσει μεγαλύτερο προβάδισμα σχεδιάζει τα επόμενα της βήματα που αφορούν το E-clutch και την πορεία του στα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας. Τα μοντέλα που επιλέγονται από τους αναβάτες οι οποίοι πρώτοεισάγονται στον κόσμο της μοτοσυκλέτας είναι μια στρατηγική κίνηση για να διατηρήσει το προβάδισμα του E-clutch.
Ενδεχομένως να το δούμε και στις μεγαλύτερες εκδόσεις του Rebel
Στην Ελλάδα το Rebel κυκλοφορεί σε μεγαλύτερης κατηγορίας εκδόσεις στα 500 και 1100 κυβικά και αποτελεί ένα ιδιαίτερα αγαπητό μοντέλο τόσο σε πιο αρχάριους όσο και σε έμπειρους αναβάτες. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα επηρεάσει η κίνηση αυτή της Honda, να εξοπλίσει με E-clutch το μικρότερο αδερφάκι της σειράς, το ενδεχόμενο να δούμε προσθήκες στο δημοφιλές μοντέλο και στις μεγαλύτερες του εκδόσεις σε αγορές εκτός Ιαπωνίας.