Εύκολο το κατέβασμα -όπως και το ανέβασμα- από το κεντρικό σταντ, ενώ μου πήρε λίγα δευτερόλεπτα για να... αποκρυπτογραφήσω τη λειτουργία του SMART Key. Με το κλειδί χωμένο στο ντουλαπάκι, ή πάνω σου, πιέζεις τον διακόπτη μέσα, και εκείνος φωτίζεται με ένα όμορφο, και ελαφρώς διαστημικό μπλε φως. Κατόπιν τον στρίβεις, μέχρι να φτάσει στη θέση On. Μόλις τα όργανα αρχίσουν τον διαγνωστικό έλεγχο, το πανηγύρι αρχίζει.
Ακόμα και από τα πρώτα μέτρα, αντιλαμβάνεσαι πως ο κινητήρας έχει πολλή δύναμη χαμηλά, και άμεση απόκριση, σε βαθμό που θέλει ελαφρά συνήθεια όταν ξεκινάς. Τόσο άμεση είναι η επιτάχυνση! Οι άνθρωποι της Honda είχαν προνοήσει για μια αρκετά μεγάλη διαδρομή 130+ χιλιομέτρων που τα είχε όλα. Κίνηση σε αυτοκινητόδρομο, σε επαρχιακό, ακόμα και μέσα στο μποτιλιάρισμα της Ρώμης! Μπορεί τώρα η ιαπωνική εταιρεία να αναφέρει ελαφρώς μειωμένη μέγιστη ιπποδύναμη, για χάρη της ροπής και της ελαστικότητας σε χαμηλές και μεσαίες, πάντως εμείς είδαμε και στο νέο μοντέλο 160 χλμ/ώρα στο κοντέρ, σε κάποια κατηφορικά κομμάτια.
Το SH αποδεικνύεται πολύ ευέλικτο στην πόλη, σταθερότατο μέχρι και την τελική του, ενώ το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και το άριστο ζύγισμα του το κάνουν όπλο στις αστικές συνθήκες. Πρώτο έφευγε στο φανάρι, κάνοντας μάλιστα διαφορά σχεδόν από οτιδήποτε άλλο κινούνταν μαζί του. Πολύ καλοί οι καθρέπτες, αστείος ο ήχος της κόρνας, ενώ οι νέοι εργονομικοί διακόπτες κόρνας και φλας θέλουν λίγη συνήθεια στην αρχή, για να ξέρεις τι πατάς.
Σε λακκούβες το SH θα κοπανήσει ελάχιστα, ενώ το νιώθεις δεμένο, και με καλό πάτημα στο δρόμο. Μόνο όταν προσπάθησα να πάρω πραγματικά μεγάλες κλίσεις, είχα μια ελαφριά αίσθηση ασάφειας στο πάτημα που πιθανώς οφειλόταν στα νέα ελαστικά πρώτης τοποθέητησης. Το ABS δουλεύει άψογα, ενώ τα φρένα διαθέτουν αμφότερες τις αρετές της δύναμης και της αίσθησης.
Στην παρουσίαση οδηγήσαμε και ένα SH με την ψηλή ζελατίνα, η οποία δεν μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, καθώς βρίσκεται πολύ κοντά στο κράνος του αναβάτη, ενώ κόβει και αρκετά χιλιόμετρα από την τελική του scooter. Δυο ενστάσεις όσον αφορά στην ποιότητα, στο δύσκολο σχετικά κλείσιμο της σέλας, σε αντίθεση με τον ονειρικό για παράδειγμα τρόπο που κλείνει εκείνη του PCX, και στο άνοιγμα του ντουλαπιού μπροστά, που θέλει προσπάθεια για να βρεις το σημείο που πρέπει να πιέσεις. Για το τελευταίο η Honda μας είπε πως αφορά στα μοντέλα προπαραγωγής που οδηγήσαμε, και θα διορθωθεί σε εκείνα που θα βγουν στην παραγωγή.