Αυτές τις μέρες υπάρχει μεγάλη κινητικότητα γύρω από το Borgo Panigale. Λίγες μέρες μετά την εμφάνιση του μονοκύλινδρου motard, έχουμε τώρα στα χέρια μας μια φωτογραφία που δείχνει να είναι ένα καμουφλαρισμένο DesertX
Με πολύ καλούς λόγους να πιστεύουμε ότι πρόκειται για το επικείμενο DesertX Rally, ένα μοντέλο ακόμα πιο στοχοπροσηλωμένο στο χώμα, που εμφανίστηκε σε έγγραφα έγκρισης ρύπων στην Καλιφόρνια.
Από αυτά τα έγγραφα βλέπουμε ότι ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος Testastretta των 937cc που φοράνε τα Hypermotard 950, Monster, Supersport 950 και φυσικά το DesertX.
Από τη φωτογραφία μπορούμε αμέσως να δούμε ότι ο λασπωτήρας μπροστά είναι πολύ ψηλότερα και είναι δαιφορετικός από της στάνταρ έκδοσης, ενώ διαφορετικές είναι και οι βάσεις για τις πλαϊνές βαλίτσες. Με προσεκτικότερη παρατήρηση το ντεπόζιτο μοιάζει επίσης διαφορετικό, ίσως με μεγαλύτερη χωρητικότητα, αν και το DesertX πάει ήδη καλά σε αυτόν τον τομέα, όπως έχουν αποδείξει τα τεστ της Ducati.
Το ψαλίδι πίσω μας θυμίζει την τροποποιημένη DesertX που οδήγησε τον Antoine Méo στη νίκη κατά τον πρόλογο του Erzberg Rodeo. Και ήταν αυτό το τρομερό πεδίο δοκιμών που ίσως «έδειξε» το δρόμο στη Ducati ώστε να «χτίσει» την Rally έκδοση του DesertX.
Οι αλλαγές λοιπόν θα περιλαμβάνουν όπως όλα δείχνουν ένα νέο πιρούνι KYB 48mm και ένα νέο αμορτισέρ, με μεγαλύτερη διαδρομή, μια πιο στιβαρή ποδιά κινητήρα και εξάτμιση Termignoni.
Θα είναι λοιπόν το DesertX Rally η πρώτη Ducati που θα δούμε στα World Premiere Days; Θα πρέπει να περιμένουμε τις 19 Σεπτεμβρίου για να μάθουμε.