Δύο χρόνια μετά την παρουσίαση του Integra 700, έφτασε η ώρα της ανανέωσης, η οποία ξεκίνησε με τον κινητήρα των 745 κ.εκ.. Ακολούθησε η αναβάθμιση του DCT, η αντικατάσταση σημαντικών σημείων του (όπως το ψαλίδι) και η προσθήκη νέων (όπως οι ρυθμιζόμενες μανέτες).
Παρά τα 237 γεμάτα κιλά του, λοιπόν, το νέο Integra δεν προβληματίζει, ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες. Ανάμεσα στα αυτοκίνητα, μάλιστα, ο αναβάτης θα συνειδητοποιήσει πως θα χωρέσει εύκολα ανάμεσα σε αυτοκίνητα. Σε ανοιχτό δρόμο, από την άλλη, το Integra θα κινηθεί και σε σπορτίφ ρυθμούς. Το πολύ καλό πλαίσιο, και οι σχετικά σφιχτές αναρτήσεις του χαρίζουν σταθερότητα. Έτσι, τα όρια υπό κλίση θα αργήσουν να έρθουν. Και οι εναλλαγές κλίσης θα πραγματοποιηθούν άμεσα, αλλά με λίγη προσπάθεια παραπάνω, εξαιτίας του χαμηλού κέντρου βάρους.
Έξω από την πόλη, τέλος, το Integra δεν πρόκειται να αφήσει τίποτε να αλλάξει έστω και κατά ένα χιλιοστό τη ρότα που έχει θέσει. Παραμένει σταθερό σα μοτοσικλέτα, ακόμη και στην τελική του, η οποία ξεπερνά τα 180 χλμ./ώρα.