Ό,τι και να πει κανείς για την αισθητική του Star 200 είναι λίγο. Το παρελθόν δεν εξυπηρετήθηκε με απλές αναφορές, αλλά με ένα ολοκληρωμένο αισθητικό πακέτο που θυμίζει τη Vespa PX (αποτέλεσμα της συνεργασίας της LML με την Piaggio από το 1984 μέχρι το 1999). Κλασικές γραμμές στο μεταλλικό κοστούμι, μίνιμαλ ποδιά χωρίς περιττές πινελιές, τεράστιο πίσω φανάρι και διογκωμένα πλαϊνά σημεία (στο αριστερό, μάλιστα, κρύβεται και η παραδοσιακή ρεζέρβα) είναι λίγο μόνο από τα βασικά χαρακτηριστικά της αισθητικής του μοντέλου.
Οι αναδρομές στο παρελθόν για τον αναβάτη ενός Star συνεχίζονται και όταν βάλει μπρος το scooter του. Εκτός από τη μίζα υπάρχει και μανιβέλα, ενώ για την εκκίνηση είναι απαραίτητο το κράτημα του συμπλέκτη – το Star, άλλωστε, διαθέτει και χειροκίνητο κιβώτιο. Το βασικό μειονέκτημα που εντοπίζεται πάνω στο Star αφορά στη σταθερότητα. Αυτή είναι μειωμένη, γεγονός που οφείλεται στους μικρούς τροχούς και στο ζύγισμα του scooter. Έτσι, ο αναβάτης θα πρέπει να αποφύγει τις απότομες εναλλαγές ταχύτητας και τους ελιγμούς ακριβείας. Η αστάθεια αυτή γίνεται φανερή και στις μεγάλες ταχύτητες, ειδικά κοντά στην τελική του.