Τρίκυκλο scooter με οροφή από την Κίνα
Με θερμικό κινητήρα 110cc ή ηλεκτροκίνητο
Στα 9 άλογα περίπου η απόδοση του βενζινοκίνητου
Έως και 22° πλαγιάζουν οι εμπρός τροχοί
Στο δεύτερο μισό του 2024 θα κυκλοφορήσει στην Κίνα ένα ανανεωμένο τρίκυκλο scooter με οροφή, το Doufeng S1 110. Το μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο στην Κίνα αλλά θα δεχθεί Facelift και τρία νέα χρώματα. Το Doufeng S1 110 στην έκδοση με τον θερμικό κινητήρα, αποκτά έναν αερόψυκτο μονοκύλινδρο 110cc με απόδοση 6,5 kW (9 ίππων περίπου) και ροπή 9,2 Nm, κατά 0,5 kW πιο ισχυρό από το προηγούμενο μοντέλο και με 1 Nm αυξημένη ροπή. Οι δύο εμπρός τροχοί του Doufeng S1 110 απέχουν 385 χλστ μεταξύ τους και το MLF σύστημα αναρτήσεων τους επιτρέπει να πλαγιάζουν μέχρι και 22°. Το ακρωνύμιο MLF σημαίνει Multi-Link Suspension. Το σύστημα αποτελείται από μία σειρά συνδέσμων που επιτρέπει στον κάθε τροχό να κινείται ανεξάρτητα από τους άλλους.
Το τρίκυκλο scooter φτάνει τα 2.010 χλστ σε μήκος, 760 χλστ σε πλάτος, 1.760 χλστ σε ύψος με την οροφή και το ύψος της σέλας από το έδαφος είναι στα 750 χλστ. Ο κατασκευαστής αναφέρει στα χαρτιά του Doufeng πως το μεταξόνιό του είναι στα 1.330 χλστ και το βάρος του κενό, στα 137 κιλά. Όσον αφορά τον εξοπλισμό του scooter αποκτά LED φωτιστικά σώματα, Keyless κλείδωμα, θύρα φόρτισης USB και υαλοκαθαριστήρες. Οι τροχοί 10 ιντσών εξοπλίζονται με δισκόφρενα στα οποία τοποθετείται σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS. Η τιμή του μικρού scooter στην Κίνα είναι στα 10.980 yuan, τα οποία αντιστοιχούν σε 1.400 ευρώ περίπου, ενώ δεν φαίνεται πως το μοντέλο πρόκειται να έρθει στην Ευρώπη. Η Doufeng πρόκειται να κυκλοφορήσει στην αγορά και μία ηλεκτρική έκδοση του τρίκυκλου scooter, το οποίο θα κοστίζει 9.980 yuan ή 1.250 ευρώ. Η ισχύς του βέβαια θα είναι πιο χαμηλή στα 1.500 Watt συνεχούς ισχύος (2 άλογα περίπου) και 3,5 kW μέγιστης απόδοσης (περίπου 5 άλογα) και η αυτονομία του θα κυμαίνεται στα 80 χιλιόμετρα. Παράλληλα μαζί με την πιο φθηνή έκδοση του ηλεκτρικού στα 9.980 yuan με μπαταρία μολύβδου (72V/32Ah) θα υπάρξει και η πιο premium επιλογή με μπαταρία ιόντων λιθίου στα 11.800 yuan (72V/45Ah). Σε αντίθεση με το βενζινοκίνητο μοντέλο, εδώ φαίνεται να δίνει το παρόν το Traction Control και με το βάρος του στα 123 κιλά είναι επίσης κατά 14 κιλά ελαφρύτερο από εκείνο που εξοπλίζεται με τον κινητήρα 110cc (όταν είναι μάλιστα άδειο από καύσιμο).