Triumph Speed Twin 900 καθ οδόν για το 2025

Triumph Speed Twin 900 καθ οδόν για το 2025

Νέο ανεστραμμένο μπροστινό με ελαφρώς πιο επιθετική γεωμετρία
ABS και TCS με αισθητήρα κλίσης και μεγαλύτερα φρένα
Επανασχεδιασμένοι πίνακας οργάνων και προβολέας
Κινητήρας χωρίς αναβαθμίσεις, τιμές και χρωματισμοί

Νέο ανεστραμμένο μπροστινό με ελαφρώς πιο επιθετική γεωμετρία

Με την πρώτη ματιά στις φωτογραφίες της Triumph ξεχωρίζουμε το ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και το αλουμινένιο ψαλίδι πίσω, ενώ μέχρι τώρα η Speed Twin διέθετε κλασικό πιρούνι μπροστά (και μάλιστα με πλαστικά προστατευτικά τύπου «φυσούνα») και ατσάλινο ψαλίδι πίσω. Οι αναρτήσεις προέρχονται από τη Marzocchi και το πίσω αμορτισέρ μπορεί να ρυθμιστεί ως προς την προφόρτιση. Για να ταιριάξουν με τον ελαφρώς επιθετικότερο χαρακτήρα των αναρτήσεων, μικρές αλλαγές έγιναν και στη γεωμετρία, όπου το μεταξόνιο μίκρυνε στα 1.4350 από 1.450mm, ενώ η γωνία του τιμονιού μεγάλωσε στις 65,1 από 64,9 μοίρες και το ίχνος ακολούθησε στα 103 από τα 102,4mm. Οι τροχοί κέρδισαν επίσης ανασχεδιασμένες ζάντες, παρόλα αυτά οι διαστάσεις των ελαστικών τους παραμένουν ίδιες στα 100/90 R18 μπροστά και 150/70 R17 πίσω. Τέλος, η σέλα παραμένει επίσης στα ίδια χαμηλά επίπεδα (ύψους) στα 780mm, έγινε όμως πιο στενή μπροστά, για να διευκολύνει ακόμα περισσότερο τους όχι ψηλούς αναβάτες.
 

ABS και TCS με αισθητήρα κλίσης και μεγαλύτερα φρένα

Σημαντικές αλλαγές παρατηρούνται και στον τομέα των φρένων, με το μπροστινό δίσκο να παραμένει μονός, αλλά να μεγαλώνει σε διάμετρο στα 320mm από τα 310mm. To ABS και το TCS είναι πια, τεχνολογίας cornering, προσαρμόζουν δηλαδή τη λειτουργία τους βάσει του αισθητήρα κλίσης της μοτοσυκλέτας, γεγονός που τα καθιστά ακόμα αποδοτικότερα στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας, κυρίως αν λάβουμε υπόψη τον …κλασικό χαρακτήρα των ελαστικών. Ο λογότυπος της Brembo έφυγε από τις δαγκάνες των φρένων και έδωσε τη θέση του σε αυτόν της Triumph, γεγονός που μας κάνει να εικάζουμε πως η κατασκευή τους έχει ανατεθεί στη θυγατρική J. Juan.
 

Επανασχεδιασμένοι πίνακας οργάνων και προβολέας

Ο πίνακας οργάνων επανασχεδιάστηκε και περιλαμβάνει μια οθόνη κατά το ήμισυ LCD και κατά το ήμισυ TFT για μεγαλύτερη λεπτομέρεια και ευκρίνεια στις σημαντικές πληροφορίες, ενώ ο LED προβολέας με τα φώτα ημέρας έλαβε επίσης νέες σχεδιαστικές πινελιές για να ξεχωρίζει το νέο μοντέλο. Ανάμεσά τους ξεπροβάλει η θύρα USB-C για φόρτιση φορητών συσκευών. Η λίστα των προαιρετικών περιφερειακών περιλαμβάνει αξεσουάρ Bluetooth για συνδεσιμότητα με κινητό τηλέφωνο, λειτουργία εμφάνισης οδηγιών πλοήγησης στην οθόνη TFT, cruise control και θερμαινόμενα γκριπ.
 

Κινητήρας χωρίς αναβαθμίσεις, τιμές και χρωματισμοί

Ο δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος κινητήρας των (ακριβώς) 900cc παραμένει χωρίς αλλαγές για αυτή τη γενιά, αποδίδοντας ακόμα 65hp στις 7500σαλ και 80Nm στις 3800σαλ, πληρώντας και τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro5+. Ο στρόφαλος 270 μοιρών παραμένει ίδιος και έτσι ίδιος θα συνεχίσει να είναι και ο χαρακτηριστικός μπάσος ήχος που παράγεται από τις διπλές εξατμίσεις που θυμίζει V2. Παρόλα αυτά η τιμή εμφανίζεται στις αντιπροσωπείες της Γερμανίας και της Αυστρίας ελαφρώς αυξημένη (κατά 250 ευρώ), αλλά στην Ελλάδα δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί. Τα νέα χρώματα θα είναι Pure White, Phantom Black και Aluminum Silver, χωρίς ακόμα να κάποια ένδειξη για το αν ο χρωματισμός θα είναι παράγοντας που θα κρίνει και την τιμή.