Αλλα επίπεδα πολυτέλειας και τεχνολογίας! Το scooter-συνώνυμο της «dolce vita» λαμβάνει πνοή ανανέωσης για το 2023, για τις κορυφαίες εκφράσεις του, στην σειρά GTS. Για τους πλέον απαιτητικούς αναβάτες της πόλης και όχι μόνο, η GTS και οι εκδόσεις της είναι πιο εξοπλισμένες και πολυτελέστερες από ποτέ.
Σε 4 εκδόσεις με κινητήρες 125 και 300 κυβικών
Η νέα Vespa GTS είναι διαθέσιμη σε 4 εξοπλιστικές εκδόσεις: Τις GTS, GTS Super, την πιο αθλητική GTS SuperSport και την κορυφαία σε επίπεδο τεχνολογίας GTS SuperTech. Οι κινητήριες μονάδες i-Get 125 και HPE 300 κάνουν και πάλι την εμφάνιση τους. O κινητήρας των 125 κυβικών είναι ένα από τα πιο εξελιγμένα μοτέρ της κατηγορίας του, αποδίδοντας 13,8 ίππους και ροπή που φτάνει τα 1,2 Kgm. Είναι 4βάλβιδος και φέρει το σύστημα Start-Stop της Piaggio, ονόματι RISS. Ο κινητήρας των 300 κυβικών είναι ο ισχυρότερος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Vespa, αγγίζοντας τους 23,8 ίππους και τα 2,7 kgm ροπής. Και για τους δύο κινητήρες, υπάρχει σύστημα αντι-σπιν του πίσω τροχού ASR, με δυνατότητα απενεργοποίησης.
Η Vespa GTS 2023 έρχεται με αλλαγμένη γεωμετρία και ανασχεδιασμένη εμπρόσθια ανάρτηση, η οποία διατηρεί μεν την φιλοσοφία όλων των Vespa με την χρήση βραχίονα και αμορτισέρ, αλλά έχει αλλαγές για μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Παράλληλα, η νέα ρύθμιση της ανάρτησης, επιδιώκει την αύξηση στην παρεχόμενη άνεση αλλά και την περαιτέρω βελτίωση της συμπεριφοράς. Στο πίσω μέρος, χρησιμοποιούνται δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα στην προφόρτιση των ελατηρίων. Στα φρένα, οι δαγκάνες των δίσκων εμπρός και πίσω αλλάζουν, ενώ η τρόμπα του εμπρός φρένου είναι νέα, από την Brembo. Σε όλες τις GTS, υπάρχει σύστημα ABS, με νέο εγκέφαλο υψηλότερης απόδοσης της Bosch. Η Vespa GTS 2023 έχει επίσης εργονομικές αλλαγές, με νέα και πιο άνετη σέλα, ιδιαίτερη σημασία στην θέση συνεπιβάτη και μια πιο εύκολη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος, διατηρώντας παράλληλα την ανθρωποκεντρική θέση οδήγησης της. Το νέο τιμόνι είναι φαρδύτερο και φέρει μανέτες τοποθετημένες σε νέα θέση, αλλά και νέα εργονομική ταξινόμηση των διακοπτών.
Νέα όργανα και νέο σύστημα Keyless
Όλα τα μοντέλα της σειράς Vespa GTS 2023 αποκτούν νέα όργανα, σχεδιασμένα για καλύτερη χρήση του συστήματος συνδεσιμότητας Vespa MIA, που είναι διαθέσιμο για όλες τις εκδόσεις. Το αναλογικό ταχύμετρο παραμένει, αλλά η οθόνη 3 ιντσών που το συνοδεύει είναι νέα, τεχνολογίας LCD. Εξαίρεση αποτελεί η SuperTech, που εξοπλίζεται με έγχρωμη TFT οθόνη 4,3 ιντσών και δυνατότητα εμφάνισης ακόμα και GPS πλοήγησης. Το νέο σύστημα keyless, αντικαθιστά πλήρως το παραδοσιακό κλειδί και είναι διαθέσιμο ως βασικός εξοπλισμός. Επιπλέον, η Vespa GTS 2023 έχει νέο σύστημα εκκίνησης keyless, με ασύρματο κλειδί για όλα τα σημεία του scooter που ασφαλίζουν: Τον διακόπτη ανάφλεξης, την σέλα και την κλειδαριά του τιμονιού και είναι διαθέσιμο ως βασικός εξοπλισμός.
Αυθεντική ιταλική κατασκευή – 14 διαφορετικοί χρωματισμοί
Η Vespa GTS κατασκευάζεται πάνω στο μονοκόκ πλαίσιο Vespone, το οποίο χρησιμοποιούσαν ανέκαθεν τα μεγαλύτερα σε μέγεθος μοντέλα Vespa ανά την ιστορία. Το πλαίσιο είναι εξολοκλήρου ατσάλινο, ενώ η κατασκευή της Vespa GTS 2023 γίνεται αποκλειστικά στην πατρίδα του, την Ιταλία. Μέσα και από τις πολλές εκδόσεις της, η Vespa GTS 2023 είναι διαθέσιμη σε 14 διαφορετικούς χρωματισμούς, για κάθε γούστο, ενώ οι Ιταλοί δεν έχασαν την ευκαιρία για αισθητικές μικροεπεμβάσεις, με νέα γραβάτα και φτερό εμπρός, νέο κάλυμμα τιμονιού και ελαφρώς ανασχεδιασμένες γρίλιες, εμπρός και στο πλάι. Όλα τα φώτα είναι πλέον LED. Νέα είναι επίσης το πίσω φωτιστικό σώμα, οι καθρέπτες και τα γκριπ, ενώ οι αλλαγές εκτείνονται και στα πλαϊνά καλύμματα, με νέο τρόπο ένωσης τους στο πίσω μέρος για ένα πιο ομαλό look.
Vespa GTS 125: Από 5.499 ευρώ Vespa GTS 300: Από 6.499 ευρώ
Σε 4 εκδόσεις με κινητήρες 125 και 300 κυβικών
Νέα εμπρόσθια ανάρτηση και εργονομικές αλλαγές
Νέα όργανα και νέο σύστημα Keyless
Αυθεντική ιταλική κατασκευή – 14 διαφορετικοί χρωματισμοί
Θα ήθελες μια Vespa στο γκαράζ σου;